Selasa, 17 Mei 2011

Petang yang indah

Petang ni takde buat apa sangat. Sekadar bersantai di kawasan hadapan rumah sambil melihat motor dan kereta lalu di jalan raya depan rumah aku. Aku baru perasan yang kawasan perumahan di depan rumah aku ni dah makin ramai yang menghuni. Dulu punya la lama nak boleh siapkan kawasan perumahan ni.

Lupakan pasal perumahan kerana aku tak berminat cakap pasal perumahan. Saja nak beritahu yang miau aku ni sangat bagus kerana sedang menemani ayah aku yang sedang baiki kasut. Tengok la miau kat bawah ni :D

Pandai lak pandang kamera bila aku nak ambil gambar

Sambil tengok pemandangan depan rumah pada waktu petang, Aku juga makan kek dan juga bersama air kopi. Sangat seronok dapat nikmati kek dan air kopi pada waktu petang macam ni.

p/s : Miau aku sibuk nak makan kek jugak..
Comments
6 Comments

6 ulasan:

abutalib berkata...

Freaky nampak macam sedap jer..minta sikit boleh....huhuhuhu

cIk IRa berkata...

kucing itu sahabat yg terbaik dlm hidup!! :)

nureenina berkata...

lapor la plak nengok pic uh :)

cucu umie berkata...

pergh memang lh sedap bro lg2 cuaca terang shje..tmpat ayie hujan ah.. tak boleh nak bt mcm tu..kuikui

Kak Rosaliza berkata...

assalam freaky...cantiknya kek caramel marble tu...emak ke yg buat, pandainya

Freaky berkata...

abutalib : memang sedap nih. hehe

cik : :)

nureenina : sedap, makan la :P

ayie : hujan ke panas, belasah je bro. haha

kak : mak beli je kak. :D

 
Related Posts with Thumbnails