Khamis, 19 Mei 2011

Penulis Senja : LELAKI @ POMPUAN GATAI

Ni kali pertama aku join segmen Penulis Senja dan kali ni tiba-tiba terasa nak join segmen dia. Ye la lepas dia dah buat header kat aku macam kat atas ni, takkan taknak join segmen dia pulak kan ?

Untuk info klik SINI

Tajuk segmen bagi aku kaum lelaki adalah : Perempuan gatai la

Bagi aku, perempuan gatai ni boleh kata gedik dan cuba untuk tarik perhatian lelaki. Lepas laki tegur je, mula la terus cair dan buat suara manja ala-ala comel gitu. Yang best pulak baru je pertama kali bersua dah boleh bagi no telefon dan siap boleh gayut dengan manja lagi.

Gayut dengan manja dah satu hal lepas tu ajak keluar sama-sama pulak. Haih baru je kenal 24 jam dah siap boleh bawak keluar pulak.

emm rasanya tu je kot alasan aku. Ades aku ni tak pandai sangat nak kata perempuan gatal sebab takde pengalaman dalam bab macam ni. Kalau rasa ada idea, apa kata korang join je segmen penulis senja ni.. Link dah bagi kat atas tu..
Comments
14 Comments

14 ulasan:

mad khaz berkata...

nak join! hehe,tapi pasni lah :P

Freaky berkata...

buat cepat broo..

waN Mohd Salim berkata...

hahahahaaa giler .. berani gak ko yeeeeeeee

Freaky berkata...

haha berani jee

waN Mohd Salim berkata...

hahaha ko x tau ke aku wat bloglist .. ekekee :p

Freaky berkata...

aku tak tahu pun.. ooo patot la blog aku takde dalam bloglist yee

mad khaz berkata...

hahaha. lambat lagi tarikh tutup,esok jela. simpan utk traffik esok,hehe :P

Freaky berkata...

oo ye ke ? aku tatau pulak.. adesss

liyana berkata...

macam best jer..gud luck

Freaky berkata...

liyana : Thanx

Tauke Budu berkata...

aku anti ngn pompuan gatai..kalau kita yg gatal tak pe..haha...

mad khaz berkata...

freaky, maksud aku bloglist ni pagi esok tutup.

yang aku cakap lambat lagi tutup segmen PS yang gatai ni,hahaha :P

no_answer berkata...

masing masing gatal .

hahaha .
yang laki nak pompuan cantek .
yang pompuan nak jejake gagah .

hahaha

Cek's Zaitun Othman berkata...

dah taw perempuan ni lemah ..napa pjuk rayu?...

 
Related Posts with Thumbnails