Jumaat, 20 Mei 2011

Penulis Senja : Blog aku simple dan kemas


Tajuk segmen penulis senja kali ni adalah : blog aku simple dan kemas.

Aku rasa blog aku dah simple dan kemas kerana aku takde widget yang memberatkan loading blog macam lagu ataupun flash. Lepas tu aku hanya letakkan yang basic je macam archive, follower, link dan iklan.

Pasal kemas tu aku tak berapa tahu sangat, bagi aku dan pendapat aku, blog ni memang dah kemas KOT . Kenapa aku berminat masuk bloglist ps ? kerana bila masuk dalam bloglist, tu dikira sebagai kita menerima blog itu dengan ikhlas. Disamping tu nak juga cari trafik :P

Ok kalau ada yang nak join, jom klik SINI

Tarikh tutup esok pada pukul 8 pagi
Comments
16 Comments

16 ulasan:

anim :) berkata...

aha . mmg kemas pon :) gudluck neway !

Freaky berkata...

thanx :)

waN Mohd Salim berkata...

thnks join bro ,, you ps bagi dok kerusi VIP bloglist k .. heeh

Hishyamuddin berkata...

kemas doh bro..loading pon kjp jah

Freaky berkata...

ps : woah thanx broo

syam : hehe thanx din

Tauke Budu berkata...

memang laju loading blog ni...

kemboja berkata...

simple jer..

NuSaNa NoSa 91 berkata...

freaky, dah simple.. ^_^

cuma, bg keen, lg menarik klu freaky guna kaler yg cerah2 utk background.. baru menarik dan ceria.. tp xpe la.. hak individu, kn?? =.=

cucu umie berkata...

good luck bro..semoga berjaya yea.. hehe blog hang memang simple pon

ieda berkata...

betullah tuu kemas !

akak pun nak kemaskan blog akak tuu .. berat tak dik nak loading ?? :))

diana berkata...

kalau tak de background kelabu ni lagi kemas..
lepas tu sidebar buat kotak2
dan blog archive buat scroll..
heheh..
banyak pulak komlen..
sori!!:p

diana berkata...

eh!!silap bukan blogarchive tapi bloglist..:p

JR Online berkata...

Memang blog Freaky kemas dan mantappp...gudluck!!

cik azeya berkata...

blog ni mmg simple pon. gud luck kamu. :)

cik azeya berkata...

tak ada link blog lah pulak. post komen lagi sekali. :')

liyana berkata...

gud luck

 
Related Posts with Thumbnails