Khamis, 19 Mei 2011

Pantai Air Tawar, Besut

Petang tadi aku pergi ambil angin di Pantai Air Tawar, Besut, Terengganu. Aku pergi bersama 2 orang adik aku dan kat sana aku hanya bermain air tanpa menyelam serta mandi manda. Aku saja tak nak mandi kerana masa tu dah pergi lewat jadi kalau mandi pun tak rasa puas. Ni ada beberapa gambar semasa aku main air kat pantai.
Yippeee air tak dalam pun.. paras lutut je.

Termenung di tepi pantai sambil memikirkan masa depan :P

Ehem posing sikit..

Pantai Air Tawar tetap cantik dan indah seperti masa aku kecil dulu. Tak pernah berubah dengan pencemaran sampah sarap dan pengunjung yang datang ke Pantai ni sentiasa ramai. Kalau waktu petang tu mesti ada yang bawak keluarga untuk mandi atau pun bermain air.

p/s : Esok nak buat apa pulak ye

Comments
9 Comments

9 ulasan:

nelly berkata...

amboi ....
hilangkan stress ke ? hehehe

darul_makmur@yahoo.com berkata...

Salam...nak tumpang promosi boleh tak...terima kasih

Freaky berkata...

nelly : takde stress pun nelly :)

waN Mohd Salim berkata...

perghhhh ni konfem amik angin kene putuih cinta ni

Freaky berkata...

haha mane ade putus cinta la. saje amik angin

tokwan muda berkata...

Assalamu'alaikum...aikkk? dulu ko sekolah mana?besut ni kampung aku nie....adoi...ko ceroboh kampung aku ker tempat aku mencari ilham ni kat sini akakakakah

Freaky berkata...

aku skola tgku mahmud 2 la.. hahaha mane de ceroboh

myra yusreena berkata...

pantai is d best place ever! ;D

alif ismail berkata...

owh...orang besut rupenye...hehe..

 
Related Posts with Thumbnails