Rabu, 11 Mei 2011

Next Movie : Kongsi

Hari ni tayangan cerita Kongsi lakonan Shaheizy Sam dan petang tadi kawan aku dah call tanya nak pergi tengok wayang x malam ni ? Aku sudah tentu la bersetuju dan mahu tengok cerita ni sebab trailer muvi ni pun dah best dan lakonan Shaheizy Sam nampak sangat mantap.
http://www.laymark.com/i/o/13.gif

Mana cerita yang ada Shaheizy Sam aku suka tengok kerana dia pandai membawa hampir semua watak yang ada dan lakonan dia sangat hebat. Ok aku malas nak puji lebih-lebih pelakon ni kerana aku bukan fanatik sangat cuma suka tengok cara dia membawa watak dalam sesebuah cerita.

Cerita Kongsi akan ditayangkan pada pukul 10.25 malam ( kalau x silap aku ) dan pada pukul 8.30 malam ni aku bersama kawan aku akan bertolak ke Jitra untuk tonton cerita ni. Macam biasa sebelum aku tengok cerita, aku akan memberi jangkaan terlebih dahulu dan aku menjangkakan cerita ini mantap dengan aksi yang best.
Comments
8 Comments

8 ulasan:

Hishyamuddin berkata...

aku lamo doh tunggu movie ni..tgok sam kecek kelate..haha

misz farahniza berkata...

suke shaheizy sam jugak....
nak tengok3.....

Mohd Ridhuan berkata...

nnti buat ulasan tentang cite KONGSI,ok
hhehehhe

Miss Sukasih berkata...

nnt jgn lupe share jalan cter die yea...huhu...

IMANSHAH berkata...

wah dia tu memang hebat belakon

rafiq berkata...

peh. wajib tonton!

Ainn Hazwany berkata...

lu langsi lu mati !;)

aliarosli berkata...

tengok download je

 
Related Posts with Thumbnails