Ahad, 15 Mei 2011

Nak Kerja apa ?

Tak sangka ada beberapa orang yang like entri aku pasal hari guru tu. Sebenarnya hari guru esok tapi aku saja awalkan publish. Bermula pada esok hari, aku akan mulakan cuti selama empat bulan di rumah dan aku masih tak ada perancangan untuk mengisi cuti 4 bulan ini.

Kawan-kawan aku ada yang akan masuk berkerja dalam masa yang terdekat ni dan ada juga yang masih bersantai macam aku menikmati cuti buat seketika kemudian baru la mencari kerja. Aku masih tak tahu nak kerja apa pada waktu cuti ini dan kalau boleh aku hanya nak buat kerja ringan je.

http://www.laymark.com/i/o/50.gif

Aku ni malas sebenarnya nak kerja buat masa terdekat ni. Bagi aku cuti masih x puas dan aku mungkin akan menikmati cuti ni sampai hujung bulan Mei. Pada hujung bulan Mei ni baru la aku akan fikir nak kerja apa dan apa yang nak dibuat.

p/s : ada cadangan nak suruh aku kerja apa ?
Comments
8 Comments

8 ulasan:

SITOT berkata...

kerje ?

mm, blogging.. haha..

Miss Sukasih berkata...

keje?biase mereka yg cuti kejap2 nie..keje kat shopping komplex..sbgai promoter..=) carik la keje...boring dok umah..duit bkn dtg bergolek pun klu dok umah kan..hehehe..=)

Noor Idayu binti Azmi berkata...

emmm, keje kat KFC dah r
balik nanti dapat ayam preee :P

syaz@rozelt berkata...

btol2 keje dekat mall/supermarket..x de la rase bosan dok uma je..hihi

Syuxer berkata...

cari kerje??

-jadi blogger sepenuh masa
-tolong ayah mak ko
-keje pam minyak
-keje kat supermarket
-jual burger

JANGAN

-jadi pengedar dadah
-pencuri
-peragut

hehehe

cucu umie berkata...

btw, ayie pon tak kerja lg bro..dh 2mgu dekat rumah nie..nk selesaikan lesen kereta dulu..huhu

Freaky berkata...

sitot : adeh blogging je

miss : tapi duk rumah best

noor : bosan makan kfc

syaz : kene pikir dulu.huhu

syuxer : waa bnyk pilihan

ayie : lor dah lama upanye kat rumah. haha

♥misz nana♥ berkata...

tak payah kerja.. rehat lagi best :)

tapi kalau 4 bulan tak kerja.. boleh menimbulkan kebosanan lah plak.. huhu

 
Related Posts with Thumbnails