Khamis, 5 Mei 2011

Milo ais buatkan aku Mengantuk

Petang tadi aku pergi lawat kekasih kat kolej kediaman dia. Maklum la dia jatuh sakit demam campak jadi tak boleh keluar sangat. Aku datang bawak makanan untuk dia dan kami makan sama-sama sambil aku minum air milo.

Dalam pukul 7 aku bertolak pulang ke kolej kediaman aku dan bila sampai je kat rumah, aku jadi sangat mengantuk. Semestinya yang membuatkan aku mengantuk adalah Milo Ais yang aku minum petang tadi. Aduyaii kenapa la aku boleh minum milo ais.

http://www.laymark.com/i/o/66.gif

Pukul 8 aku baringkan badan kat atas katil kerana memang tak dapat nak lawan rasa mengantuk lagi dan akhirnya aku terlelap. Pukul 10 aku terjaga dan terus bangun. Rasa segar sikit badan dan minda aku lepas dapat lelap sekejap... tapi 2 jam tu sebenarnya sangat lama.

Sekarang aku nak sambung study pula memandangkan paper aku yang terakhir adalah pada 7 Mei. Lepas habis paper boleh la rilek sikit dan enjoy sana sini. Oh ya lepas habis exam juga ada beberapa kawan aku ajak pergi tengok cerita The Fast and The Furious 5. Perghh x sabar aku nak tengok citer action.
Comments
9 Comments

9 ulasan:

kiz berkata...

haha..,milo ais yang best..tapi aku tak ada effect mengantuk kalau kena milo...aku cuma kalah dengan cendol je..lepas kena cendol..confirm tumbang..haha

nelly berkata...

lepas habis paper , enjoy sakan la ye ..

JR Online berkata...

Nak lawan ngantuk minum kopi o kaw atau nescafe o, pasti berjaga sampai ke pagi!!

~C-K-K~ berkata...

best tu fast 5,... aku pun tak tengok lagi

anamizu berkata...

milo ais sangaaat bestt!!!
errr nak tengok fast furios 5 gak..hihi~~

Freaky berkata...

kiz : cendol aku ok lak.. milo ais ni masalah sket dengan aku

nelly : lambatnya nak abis

jr : nescafe pon best gak jr

ckk : orang kate pon best.. x sabo nk tgk

anamizu : bestt tapi ngantuk

nieya berkata...

milo x sdap...nescafe ag sdap..huhu

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Your GF kena demam campak? Siannyaa.. dah rasa dah betapa azabnya.

Abih la Freaky... esok lusa kang giliran Freaky plak.. 2 minggu tido tak lena. Huaa tak sanggup Akak mengulangi episod paling azab tu.

ezzyra berkata...

ko ni kan...mmg xleh btol ngn milo ais...ape la

 
Related Posts with Thumbnails