Selasa, 3 Mei 2011

Meluat baca Akhbar

Petang ni aku hanya study dan buat ape yang patut kerana esok pagi ada paper Principle of Instrumentation and Measurement. Study punya study jadi penat dan kena la rehat sekejap. Masa tengah rehat ni pergi cari surat khabar yang dibeli oleh kawan serumah aku.

Kat muka depan akhbar je dah ada tulis pasal kematian Osama. Nak baca pun aku jadi meluat kerana ni mungkin hanyalah spekulasi yang sengaja dirancang oleh pihak Amerika. Gambar muka osama yang meninggal tu pun nampak sangat macam sudah diedit oleh pakar.

Malas nak cerita pasal spekulasi dunia ni, aku lebih suka ambil tahu hal sendiri, ibu bapa dan kawan-kawan yang begitu penting kepada hidup aku. Cakap pasal kawan, lewat petang jap lagi kawan aku yang seorang ni ajak aku pergi pasar malam dekat Kuala Perlis.

Dah lama jugak la aku tak pergi pasar malam yang ada di perlis ni. Biasanya aku pergi bila waktu habis kelas dan beli makanan yang ringan untuk santapan malam. Ok la nak sambung study pula, tak boleh rehat lama sangat nanti duk merayap entah ke mana dalam internet ni.

p/s : Wish me Luck for tomorrow exam
Comments
10 Comments

10 ulasan:

Hishyamuddin berkata...

betol2..ngarut jah tu..eh, good luck bro!!!

missy ieka berkata...

it just a propaganda i think..fake picture though.BTW,gud luck daus for ur paper !=))

zalizalu berkata...

biasak bro.. edit2 ni kan dah jadi kerja2 puak takde kerja.. kah2.. sabo je la

Anyez Nasri ツ berkata...

me-luaaaaaaaaaat tngok dash-board since tngah malam tadi . penuh dngan kesah osama bin laden . so , buat rugi je beli kosmo hari-ni semata-mata nk thu ttg itu . haha .

good luck , abng firdaus ^^

.digital kelok berkata...

gud luck! ehh..osama macam tak wujud je!

rafiq berkata...

bia kelantak mereka tu.
baik studi. gudluck!

Freaky berkata...

syam : thanx :D

ieka : thanx wess :)

piok : ngah sabo la ni piok. :D

anyez : panjangnya meluat... thanx :)

digital : thanx :)

rafiq : haha da study.. thanx bro

Far8 budak baik berkata...

bagus lah kau..baru bace tajuk
dah tahu..
tapi mmg pun kn..
propa je lebih..
marah betol..haih..
klo ade jet pejuang mmg dah serang haih

-xdeath berkata...

aku pun meluat jugak..

kejap2 pasal liwat..kejap2 pasal dna..

ni pasal osama pulak..

gua nak tengok mayat..kalau betul beliau mati..

Cik Cempaka berkata...

tengok berita kat tv pun meluat jugak

cam tak caya jer pasal osama tu

 
Related Posts with Thumbnails