Khamis, 12 Mei 2011

Malam ni Packing

Malam ni makan nasi goreng ikan masin je. Nasib baik masih ada kedai buka di sebelah kolej kediaman ni dan boleh la aku mengisi perut. Malam ni aku kena ada tenaga lebih sikit kerana aku kena packing semua barang. Esok ayah datang ke Perlis untuk ambil aku bawa pulang ke Besut, Terengganu.

Cakap pasal packing, nasib baik barang aku tak banyak sangat. Biasanya barang yang banyak ni hanya orang perempuan je. Jadi bila barang x banyak, takde la aku penat sangat malam ni nak berkemas. Cuma aku ni banyak barang elektrik sikit macam pendingin udara, laptop, adapter dan toaster.

p/s : Kawan aku dari pagi sampai malam mengadap laptop mengalahkan aku... :D
Comments
7 Comments

7 ulasan:

Halimatun Sa'adiah berkata...

jauh nye dr perlis ke besut...
urmm..phawa dingin pon ade ek..

Freaky berkata...

jauh gak.. ha ah pendingin udara sbb perlis sangat panas

rafiq berkata...

nasi goreng ikan masin pun dah cukup mewah untuk pelajar sebenarnya..

aliarosli berkata...

sedapnye nasi goreng ikan masin

tetibe lapo

Noor Idayu binti Azmi berkata...

untunglahhh barang dikau sedikitttttttttttttt :P

cucu umie berkata...

huhu..sikt yeah bro..haha btw, mase ayie blik umah mase tu,brng ayie just 3beg jer..hahah

Freaky berkata...

rafiq : hehe mewah ke bro ? x cukup tuu :D

alia : ape lagi.. cepat makan :D

noor : sangat untung barang sikit

ayie : 3 beg sikitnye... perghh

 
Related Posts with Thumbnails