Selasa, 31 Mei 2011

Maksud Tersirat Ayat Perempuan

Aaahhh rasa tension betol bila tengok banyak blog template yang cantik dan simple tapi aku tak pandai nak main coding untuk ubah sikit mana yang patut. Daripada duk penin usha blog template, baik buat entri lagi best.

http://www.laymark.com/i/o/46.gif

1. Perempuan : Awak pernah teringatkan kekasih awak yang dulu tak ?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, kalau nak cari pasal try sebut la nama dia depan aku.

2. Perempuan : Kita ni hanya sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: Saya tak nak kat Awak laaa. Tak paham ke?

3.
Perempuan : Lawa dan cantik sangat ke budak tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa sebenarnya haa? Saya ke, atau budak perempuan tu?

4. Perempuan : Lawa-lawa dan santek semua baju kat sini.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk saya. Pleaseee

5. Perempuan : Saya sanggup berkorban demi kebahagiaan awak. Asalkan awak bahagia bersama si dia.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku pulak ye kena berkorban. Habis tu, korang berdua gak la yang seronok.

6. Perempuan : Saya suka berkawan dengan awak. Awak baik, memahami diri saya dan bla bla bla...
Makna tersembunyi: Sebenarnya..... Saya rasa macam minat sangat kat awak la... Rasa macam nak jadi kekasih awak je.


7. Perempuan : Penatnya hari ni. Kena masak jap lagi, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah ye ? Pastu, tolong basuh kain-baju sekali, yer.
Comments
14 Comments

14 ulasan:

diana berkata...

yang last sekali tu akak selalu buat..
suami pun paham dah..
heheheh

[sutera kasih] berkata...

blog awk pun kemas dh ni..cuma kena besarkan sikit saiz font, kesian kt akak2 abg2 yg rabun tu huhu..

mcm tau2 je kan maksud tersirat kata2 perempuan hehe

blackroses berkata...

samalah diana..ekekekke

Kei Seichi berkata...

kena take note ni..nanti ade awek/isteri senang sket...haha

shahira :) berkata...

hahahaa, boleh. betol la jgk kan..kih3.. :D

sergeant keroro berkata...

hahaha,experiment awek ko lagi ke? XD

nawal addina berkata...

hahaha , sngt berseni ;)

Miss Sukasih berkata...

hahaha..suke no.1..sbb slalu wat...hehehe

syrupmasin berkata...

wuahahah..ade benarnye nih..haha :D

nelly berkata...

ayat tersirat lelaki ??

taliff berkata...

Perempuan : awak-awak, malam nanti saya sibuk sangat, tolong mak, tolong adik, tolong bapak, kemas rumah.

Makna tersembunyi : Oittt, bawaklah Aku keluar! Aku Busan taw nak jadi pembantu rumah1 dahlah tak bergaji nie!

ngeee ngee ngeee

Anyez Nasri ツ berkata...

err , tk semua betul k . haha . ada se-setngah perempuan tu , apa yng dia tanya , itu yng dia nk tahu . and yng pentig , lelaki itu jujur apa yng di-ungkap :)

cucu umie berkata...

haha..okay semua xad dlm kritetria selama aku knal ngn makcik tu..wakakak btw, tak yah tmplete cntik yg pntg entry masyuk..hehe

nazirah berkata...

hehe nice.. hehe ;)

 
Related Posts with Thumbnails