Rabu, 4 Mei 2011

Makan Steamboat

Tadi pergi makan steamboat kat area Kangar bersama kawan-kawan sekelas. Walaupun hanya ber-empat tapi kami makan sangat banyak dan sampai sarat perut. Asalnya aku nak pergi makan benda ni sejak beberapa hari yang lepas lagi tapi ada hal sikit jadi x dapat pergi.

Ni mungkin kali terakhir aku makan steamboat untuk semester ni dan lepas ni takkan jumpa selama 4 bulan. Lepas makan tadi ingat nak pergi jalan2 ambil angin sekejap di kuala perlis tapi memandangkan semua dah sarat jadi terus je balik ke rumah.

Sekarang aku nak blogwalking dan usha mane2 blog yang patut aku lawat. :)
Comments
3 Comments

3 ulasan:

JR Online berkata...

Makan panas2 memang sedap, bila sejuk dah jadi tak sedap...

Freaky berkata...

betol tu jr :)

ezzyra berkata...

nk jln pon dh x larat..hahaha

 
Related Posts with Thumbnails