Rabu, 11 Mei 2011

Lebuh raya Karak Seram ?

Badan penat sikit sekarang ni dan perlukan sedikir rehat sebentar lagi. Mestila sangat penat kerana hari ni pergi pusing-pusing negeri kedah dan perlis dan balik pula tu pada lewat malam. Kalau cakap pasal lewat malam, mesti banyak berkaitan dengan cerita seram.

Aku teringat pula masa petang tadi kawan aku datang rumah untuk jemput pergi lunch. Sambil tunggu aku bersiap, dia guna laptop aku untuk baca kisah seram yang banyak berlaku di lebuh raya karak. Aku tak tahu apa-apa pun pasal tu tapi kawan aku cakap kat aku yang lebuh raya karak ni memang dah banyak berlaku benda-benda pelik.
http://www.laymark.com/i/o/112.gif

Selama ni aku tak tahu pun pasal benda ni sebab lebuh raya karak pun rasanya aku tak pernah lalu lagi. Entah kat mana lebuh raya karak pun aku tak tahu cuma nama je pernah dengar.

Apa pun aku tak tahu la sejauh mana kebenaran cerita tu sebab aku sendiri tak pernah lalu situ. Bagi yang tahu boleh la share skit cerita seram malam2 ni kasi menarik dan menggeletar sikit lutut.

p/s : Aku ni cakap besar tapi penakut juga :D
Comments
4 Comments

4 ulasan:

cucu umie berkata...

hehe..btw, ayie pon tak thu gak.cume dgr2 dgn member2 jer cakap..lala lebuhraya karak tu memang sellu dgr n nampak jalan nak menghala ke lebuhraya tu jer..huhu

Hishyamuddin berkata...

nk thu, tgok la filem karak daripda KRU..hehhe

rafiq berkata...

aku hari2 guna higway karak. dia antara bentong ke kl.

bukan ada apa2 pun.
cerita je tu.

elynn aiza ♥ berkata...

alaa byse la 2.. bnde2 tu kt mne2 pn ad kn.. even sblah kte pn ad.. x cyer..????? haaa ce tgok ape bnde wrne putih sblah awk 2..?? hahahahaha.. kdding ;)

 
Related Posts with Thumbnails