Isnin, 2 Mei 2011

Komputer + Netbook Baru


Malam ni aku tak dapat nak blogwalking dengan riang kerana esok pagi ade paper Analog Circuit. Sekarang ni pun aku amik masa sekejap untuk keluarkan ( publish ) entri dan lepas tu aku kene sambung study balik sampai la esok pagi.

Aku study di rumah kawan aku yang mana dia tinggal bersama pelajar tahun akhir. Masa mula-mula masuk rumah dia, aku jadi terpegun kerana depan pintu rumah je dah ada 2 buah desktop bersama skrin lebar 24 inci.

Aku ni jenis yang gila komputer sikit jadi bila nampak desktop yang power macam tu mesti la meleleh air liur ( sebenarnye tak meleleh pun ) . Maklum la aku ni hanya guna laptop biasa je yang sekarang ni dah sampai batasan die. Kalau laptop aku tak guna Cooler, dalam 10 minit terus je shutdown akibat kepanasan.


Bila dah tengok komputer yang power macam tu, aku tiba-tiba teringin untuk memiliki sebuah kat rumah tapi sudah tentu aku akan beli menggunakan duit aku. Tapi aku juga inginkan sebuah netbook kerana sangat portable dan boleh update blog di mana-mana saja.


Nampaknya perancangan cuti aku 4 bulan ni adalah untuk beli sebuah desktop dan sebuah netbook. Doakan aku berjaya capai perancangan ini ye ?


p/s : Exam tak habis lagi ade hati nak fikir beli komputer baru :P
Comments
5 Comments

5 ulasan:

Far8 budak baik berkata...

amin2..ak nak jugak haha..
mesti kau guna acer kn..
kalau panas mati sendiri haha

nida husna berkata...

gud luck exam,,dah hbes exam baru fikir komputer baru ek :)

rafiq berkata...

bnyk duit ko. masyukkk

MONAT © 2011 berkata...

mantap ar PC tu -.-" fuhh~ nak gak sebijik~

Freaky berkata...

far8 : aminn.. ha pandai kau teka. memang aku guna acer

nida : thanx :) ok

rafiq : takde banyak pon la

monat : haa memang mantap kan ?

 
Related Posts with Thumbnails