Khamis, 12 Mei 2011

Komen cerita KONGSI

Aku baru je baru pulang daripada menonton cerita Kongsi tadi. Kongsi merupakan cerita aksi komedi yang agak menghiburkan dan boleh tahan la. Cuma ada beberapa part yang gaduh dan kejar mengejar yang aku tak berapa nak suka sebab kamera terlalu banyak bergerak menyebabkan aku jadi penin masa tengok cerita ni.
http://www.laymark.com/i/o/20.gif

Loghat yang banyak digunakan dalam cerita ni adalah loghat kelantan,thailand dan juga Utara dan aku pun tak sangka S.Sam dapat bertutur loghat kelantan yang pekat dengan begitu baik tanpa bunyi yang pelik. Aksi boleh kata best dan ada ketika akan gelak ketawa sampai terbahak-bahak bila sampai part yang lawak.

Overall aku suka dengan lakonan S.sam ni dan dia tetap berjaya membawa watak serius komedi dengan baik. kalau nak tahu dengan lebih lanjut sila la tengok kerana aku ni tak berapa pandai sangat bagi komen. :)
Comments
7 Comments

7 ulasan:

cucu umie berkata...

pergh, dh tgok movie tu..ayie jer blom tgok..xsempt nk g pawagam ah..huhu

tokwan muda berkata...

perghhh cam besh jerk citer kongsi...thanks sbb kongsi di sini...ngeh3

SpEak But No vOiCe berkata...

huhu....dh tgok ekk??
cam best ajer...
kena tgok gak r cmni....=)

JR Online berkata...

Nanti nak tengok kat video ajer....

Ct Aja berkata...

wah xberkesempatan lg nak tgk...hi3

Anyez Nasri ツ berkata...

yes . nmpak-nyaaaaaaaa tk rugi nk tngok sabtu ni :)

Hishyamuddin berkata...

sam terbaik wooo...ada dia, aku mesti tgok movie tu..haha

 
Related Posts with Thumbnails