Rabu, 18 Mei 2011

Kena halau suruh pergi bersenam

Dah habis cerita pasal hacker yang ceroboh page itu dan page ini. Yang pasal Heliza tu aku hanya nantikan cerita yang selanjutnya daripada sumber. Sekarang masa untuk sesuatu yang peribadi iaitu aku sebagai penulis blog yang sentiasa kehabisan idea dan tak tahu nak update apa.

Takde idea ? .... Baik tak payah buat blog. Tengok tv lagi best.

Malas update blog ? ... baik delete je blog daripada semak kat internet ni.

Amboi kasar gila ayat kat atas ni. Ayat ni takde tuju kat sapa-sapa pun dan hanya tuju kat diri aku je. Sekadar nak suruh ada semangat untuk fikir idea dan update blog. Memandangkan sekarang ni kerja aku kat rumah hanya makan, tidur dan online, mak aku dah bising dan halau supaya aku keluar rumah untuk melakukan senaman ataupun aktiviti riadah.
http://www.laymark.com/i/o/36.gif

Mak aku suruh pergi jog pada esok pagi lepas subuh. Haih awalnya lepas subuh kena keluar pergi jog dah tapi ok jugak kerana boleh aku lihat suasana budak-budak pergi sekolah. Mesti best bila tengok budak-budak pergi sekolah sama ada jalan kaki atau naik kenderaan. Jadi teringat pula kat zaman sekolah yang waktu pagi dah sibuk bawak beg menuju ke sekolah.

p/s : Rasa malas pulak nak jog esok.. emm emm :P
Comments
10 Comments

10 ulasan:

anamizu berkata...

jgn mls ye..
sile berjogging awal esok..hihi

mad khaz berkata...

pergi lah joging,hahaha

boleh usha awek2 sekolah menengah :P

wadud@duad berkata...

ajax la aweks kompom xmalas hhahahah

Fatin Baharum berkata...

my mom pon dah paksa pg jog pepagi, dah lebar dia kata since cuti ni, lepak makan tgk tv online manjang, tsk tsk tsk T_T

NURUL NAJWA berkata...

jog3.. hehehe

Emilia Emira berkata...

majulah sukan untuk negara!!

waN Mohd Salim berkata...

perghhhhhh delete cepattttt .. hishhh

nnti ps rindu la kalaudemo delete hahaa

diana berkata...

akak tetiap pagi selepas subuh pakai kasut lari keliling taman permainan..
untungnye rumah sebelah dengan taman..
kalau rasa nak hujan boleh lari balik..
hehehh..jom la ikut jogging!!

BUNGA berkata...

mak halau sebab sayang anak..
nnti kalau x senam, sakit kan susah... :)

SpEak But No vOiCe berkata...

eleh....
tol ke mlas nie??
pdahal nk sgt p jog kt kwsn skul??
leh usha awek cun??
hhuhu

 
Related Posts with Thumbnails