Ahad, 22 Mei 2011

Kalau tak Blogwalking

Kalau tak blogwalking atau tak post kat mana-mana group di Fb, agak2 ada tak orang nak masuk dan lawat blog kita ? Kalau nak tahu ada ke takde, boleh la buat macam tu dalam satu hari dan tengok macam mana keadaan. Kalau nak harapkan orang letak dalam bloglist, entah berapa orang je yang sudi.

http://www.laymark.com/i/o/14.gif

Banyak betol aku guna perkataan ' Kalau ' kat atas. Kalau tak blogwalking, mesti takde orang masuk blog aku ni kan ? Sapa la nak baca entri personal dan luahan kosong yang aku bualkan dalam ni.

p/s : kalau dan kalau... Tak membawa apa-apa makna berdasarkan entri di atas.
Comments
6 Comments

6 ulasan:

Republic Aku berkata...

teruskan sahaja...perlu untuk cari idea dan info untuk entry yg akan datang...

mad khaz berkata...

hahaha. kalau xpost, aku datang jugak.

sebab ko rajin datang blog aku XD

orang berbudi,kita berbahasa.

cewahh

entri ko menarik pe XD

cucu umie berkata...

kalau ayie rase FB dan blogwalking pntng kot..hehe so, kne bt dua2 lh..

waN Mohd Salim berkata...

hahahaha .. sengal

Freaky berkata...

republic : ok bro.. aku amik nasihat tu

mad : ko memang baik :D

ayie : hehe da buat.. saja je ckp

penulis : ape yg sengal bro ?

diana berkata...

kalau kamu tak bw atau ping entry kat mana2 memang tak kan ada orang kenal..tapi satu sebab lagi kenapa orang nak datang blog kita walaupun kita tak bw dan ping entry ialah sebab gaya penulisan kita tu..
macam blog kamu ni,bahan2 cerita nya bagus.tapi penulisan kamu tak menyerlah.entah kenapa bila baca macam cerita tak habis.kamu cerita point nye saja tapi tak kupas.sebab tu orang kurang ingat.kena letak kat bloglist baru orang nampak blog kamu..maaf ye.kalau kamu terasa dengan teguran akak..akak pun masih belajar.kita berkongsi kan lebih baik..:)

 
Related Posts with Thumbnails