Selasa, 17 Mei 2011

Hot FM, Oh! Media FM, Heliza Helmi Production kena HACK

Facebook Hot FM dan juga Oh! Media FM telah berjaya di hack oleh sekumpulan hacker yang dikenali sebagai RileksCrew. Yang pasal Hot FM ni aku dah tahu lama hari tu tapi aku tak print screen sebab aku ingat mereka ni nak bermain je. Oh! Media FM pulak aku baru je tahu bila ada kawan aku yang seorang tunjuk page FB.

Hahaha sangat menarik bila FB Hot FM di hack.
Baca selanjutnya di SINI

FB Oh! Media FM yang kena hack. Siap ada mesej lagi daripada mereka.

Tu je aku nak tunjuk pasal fb page yang kena hack. Semoga RileksCrew bertambah mantap dan power dalam bab security penetration ni. Oh aku baru je dapat satu lagi info yang menyatakan bahawa Fb Heliza Helmi Production pun dah kena hack jugak macam kat bawah


Ni ada satu lagi page yang best jugak siap ada peringatan dan ucapan lagi. Nak tau x ? Jom klik SINI

p/s : Minum teh ais sambil chating dengan salah seorang ahli RileksCrew :)
Comments
8 Comments

8 ulasan:

waN Mohd Salim berkata...

perghh x de keje erk hack2 ni

mas saari berkata...

ramai juga yg kena hack ni...
blog edie trigyy pun kena tau!!

diana berkata...

blog crow pun kena jugak tu..
kesian dia..
akak pernah kena jugak..
menakutkan sebab dia ubah entry akak jadi entry lucah..
tapi ni hacker yang gila sex la..
rilekscrew ni mungkin hacker yang bertimbang rasa la..'hehehhe

**::CIKNUURUL::** berkata...

hack prdction org/,.nape buat gitu,.xde keje ek,.huhu,.

thanks sudi snggh komen,.hehe,.tabik2,..

wadud@duad berkata...

hahahahah... xhabeh.. buat dosa jer.. sian dreang, lau xde backup xke kesian??

Kei Seichi berkata...

pergh...bile la aku boleh hack bende2 camni ey...

cucu umie berkata...

aku tahu tadi sebb heliza helmi ad inform dekat fb..

Abdul Farique berkata...

thanks link ke blog gua , dapat refferal tadi :)

 
Related Posts with Thumbnails