Sabtu, 14 Mei 2011

hehehe Ayah :D

Alhamdulillah pada pukul 4 petang tadi aku dah selamat sampai kat rumah di Besut,Terengganu. Sepanjang perjalanan tadi, semuanya berjalan dengan lancar dan tiada masalah yang berlaku. Jalan raya pun tidak sibuk tadi menyebabkan ayah aku mengambil peluang untuk pecut kenderaan dengan laju.

Namun malangnya ayah aku merasa sangat kecewa kerana pacuan empat roda CRV yang dipandunya telah berjaya dipotong dengan mudah, maksud aku memang dengan sangat mudah oleh sebuah kancil sewaktu memanjat kawasan tinggi di Grik, Perak. Ayah aku berpendapat bahawa kereta kancil tu menggunakan enjin turbo atau dengan kata lain bukan enjin original perodua kancil.

http://www.laymark.com/i/o/79.gif

Aku iye kan je la pendapat ayah sebab nak amik hati tapi kalau ikutkan memang aku nak gelak sebab kena potong dengan kancil yang sangat laju tu. hehehe ok tu je untuk masa sekarang, aku nak sambung rehat sikit dan malam nanti aku akan kembali berblogging.
Comments
8 Comments

8 ulasan:

**::CIKNUURUL::** berkata...

hehehehhehe,.adoiilaa,lawak.siann,.xpela,aslkn selamat smpai,.

aliarosli berkata...

waaaaaaaaaa, pecut tapi waspada

hahhaha, race tapi berhati

diana berkata...

dia rasa la dia bawak laju kan???
padahal kancil pun boleh potong dia..
heheeh

.digital kelok berkata...

hahaa..

pembunuhiblis berkata...

Kena potong dgn Kancil kira OK lah tu, nasib baik tak kena potong dgn traktor....

JR Online berkata...

Yg penting dah sampai, alhamdulillah...

SpEak But No vOiCe berkata...

haiyaaa...sempat ag nk gelakkan ayah dy ekk????
huhu

Freaky berkata...

cik : da sampai :)

alia : da hati2

diana : tapi memang laju da aya bawak

digital : :D

pembunuh : teruk sangat kalo dengan traktor

jr : btol tu jr. selamat da sampai :)

speak : hee sempat je

 
Related Posts with Thumbnails