Isnin, 9 Mei 2011

Hari melanggar undang-undang


Gambar menunjukkan sebuah papan tanda yang tidak membenarkan kenderaan masuk ke kawasan tersebut tapi walau macam mana pun tetap ade kenderaan di dalam kawasan itu. Hahaha sangat menarik dan seronok bila melanggar undang-undang.

Cuba bayangkan kalau dalam setahun ada satu hari iaitu hari melanggar undang-undang jalan raya. Di mana pada hari tu undang-undang jalan raya, bayar tiket parking, takde lesen kenderaan semua tu boleh dilanggar.

Mesti seronok kan kalau ada hari macam tu. Masa tu baru la boleh tengok betapa ramai mat rempit di seluruh negara berpesta. Orang yang takde lesen boleh bawak kenderaan sesuka hati tanpa perlu risau disaman. Lampu isyarat ? oh sudah tentu la langgar je tapi jangan la sampai kemalangan pula.

Lagi.. lagi...emm mesti jadi huru hara habis di sepanjang jalan raya.Hahaha Ye la sebelum ni banyak sangat undang-undang macam saman ekor dan saman itu ini. Sekali bila tiba hari melanggar undang2.. fuhh tidak dapat dibayangkan apa akan jadi nanti..

p/s : Hari melanggar undang-undang jalan raya.. bunyi macam best je :P
Comments
8 Comments

8 ulasan:

kiz berkata...

apa kata langgar je tiang lampu traffic tu terus...haha

cucu umie berkata...

haha..mesti ker nak langgar..huahuah kalau ayie sellu gak langgar undng2 jalan raya..haha

nelly berkata...

kan bagus kalau betul ..
=p
hahaha
tak yah ada lesen pun boleh bawak kereta sesuka hatu ..
=p

Republic Aku berkata...

hari ini belum ada lagi "hari melanggar undang2" tapi ramai sudah amalkan sekian lama....hehehe!

SYIMA berkata...

hahaha lawak la..
asma dtg klik2 iklan awk..

diana berkata...

papan tanda tu kata kereta dan motosikal pelajar je yang tak boleh masuk..
moto dan kereta orang lain boleh je..
tak de salah la tu..
heheheh..

Freaky berkata...

kiz : best gak langgar tiang lampu isyarat.

cucu : wajib langgar. :D

nelly : tu la kan best kalo ade

republic : x lama ada la tu bro :D

syima : hehe thanx :)

diana : tapi yang masuk tu kenderaan pelajar . huhu

missy ieka berkata...

jgn buat pasal weh.haru-biru jalan raye tu nanti.=p

 
Related Posts with Thumbnails