Sabtu, 21 Mei 2011

Gambar Yang Best

Aku nampak gajah ni ada 5 kaki


Pandang betol2 gambar di atas dan kira titik hitam yang nampak


Ni la yang terjadi kalau orang gemuk bunuh diri terjun bangunan. huhuhu

p/s : Kenapa Advertlets masih tak keluar iklan ? geram aku... bazir trafik dan pageview je
Comments
7 Comments

7 ulasan:

cucu umie berkata...

smart..tpy mcm maner saku nak kire..kang sh kire dots tu tibe2 yg putih jadi hitam plak..huhuhu

kiz berkata...

titik hitam tu pandang jadi putih..haha..poning kepalo den

Syazwan berkata...

gambar kedua tu macam kelip-kelip je..hehe..
bang, tukar Nuff la..

mad khaz berkata...

tengah construction kot advertlets.

sabor2

haha,gambar tu dah banyak kali tengok pon pening :D

@ syazwan : nuff lagi susah dari advertlets, earning aku sekarang baru smggu advertlets lagi byk dari setengah tahun nuff.

btw,pendapat masing-masing :)

Firdnurjue berkata...

Orang gemuk ke tu??dasyat2..huhuhuhu

SITI AISYAH BTE ARIFF berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
SITI AISYAH BTE ARIFF berkata...

kaki gajah 2 pn nmpk keliru..hahaha..mnx izin amek gmbr yea????thanx..^_^

 
Related Posts with Thumbnails