Isnin, 16 Mei 2011

Faedah Menyuntik BOTOX

Pihak berkuasa San Francisco sedang menyiasat seorang ibu yang mengakui memberikan suntikan botox antikedutan kepada seorang anak perempuannya yang berusia lapan tahun yang menyertai pertandingan kecantikan, lapor sebuah akhbar semalam.

Seorang ahli kecantikan sambilan, Kerry Campbell mendapat kecaman ramai setelah dia menyuntik wajah anaknya, Britney dengan botox bagi menghilangkan kedutan yang muncul di wajah gadis itu ketika dia tersenyum.

Baca selanjutnya di SINI


Kesan sampingan botox ni aku tak tahu sangat tapi apa yang aku tahu adalah suntikan botox sangat sakit dan memang tidak dibenarkan bagi yang berumur 18 tahun ke bawah. Aku pun tak faham kenapa ibu dia sanggup buat macam tu kat anak dia semata-mata menyertai pertandingan kecantikan.

Kalau desperate sangat pun nak menang jangan la sampai anak tu terseksa pada masa depan. Aku tengok gambar kat atas pun dah seksa dan rasa sangat sakit. Nak rasa kesian pun x mampu sebab ibu dia sendiri yang tak kesian kat anak dia..

p/s : Tajuk entri lari daripada isi.

Comments
13 Comments

13 ulasan:

Hisyam Muhibah berkata...

kalau nak menang, apa saja sanggup buat.

abutalib berkata...

Mata duitan apa mak budak ni

cucu umie berkata...

aku rasekan, kalo guna yg nature yer lg bgus kot..budak tu memang dh putih pon, tinggl solek jer..apa lah mak dia tu xnampak ker?? hermm

fatien ! berkata...

suntik botox sebab nak hilang kedutan anak nya yang berusia 8 tahun ketika tersenyum..hmm. bistu, tak yah senyum.

JR Online berkata...

Allah sudah mencipta yg terbaik, mengapa nak mengubahnya?

JR Online berkata...

Allah sudah mencipta yg terbaik, mengapa nak mengubahnya?

waN Mohd Salim berkata...

tak tau terima kaseh tol ngan allah ...

bagi penampor kang ishhhhhhhhhhh

Syuxer berkata...

mak ajor camni??ish2..memang failed la woo..sian budak tuh..

anyway saya tag awk ni..

http://syuxermelankolia.blogspot.com/2011/05/surat-berantai-sesama-blogger.html

missy ieka berkata...

psycho siot mak die.xleh blah.;p

kakyong nida berkata...

ish,, sian budak tu

Ct Aja berkata...

apela mak die wat cm2..ish..

kiz berkata...

kalau menang pun ..bukan seberapa hadiahnya..apa pun tak bleh bikin ini macam..

**::CIKNUURUL::** berkata...

ank plak yg jd mangseee,.kesiann,.

 
Related Posts with Thumbnails