Sabtu, 7 Mei 2011

Exam dah habis

Yess !! paper dah habis pukul 12 tengah hari tadi dan balik je aku terus lelapkan mata kerana memang dah tak boleh tahan sangat mengantuknya. Aku terjaga daripada tidur tadi kerana kawan serumah aku sedang berkemas untuk pulang pada malam ni.

Aku yang tengah penat tak terasa nak tolong orang berkemas dan kembali sambung tidur. Mulai pada esok hari, hanya aku dan seorang lagi kawan serumah yang masih tidak pulang ke kampung. Yang lain kebanyakannya akan bertolak pulang pada esok hari.

Perancangan aku beberapa hari di Perlis ni adalah untuk pergi jalan2 tengok wayang bersama kawan-kawan yang masih tidak pulang. Kalau boleh aku juga nak pergi mandi air terjun di Gua Kelam memandangkan cuaca yang sangat panas di Perlis ini sangat sesuai kalau dapat mandi air terjun.

http://www.laymark.com/i/o/02.gif

Yang selebihnya banyak kerja aku nak buat di internet dan hari ni kelajuan internet kolej kediaman nampak menakjubkan dengan kelajuan yang pantas. Jadi boleh la aku blogwalking sepuas hati dan lakukan kerja aku..

p/s : Badan jadi penat bila tidur lama sangat.. adehh
Comments
5 Comments

5 ulasan:

epy (jerr..) berkata...

wah byknye plan lepas abis exam! hehe

Freaky berkata...

lepas habis exam mesti la banyak plan. haha

Matika berkata...

huhu
skrg ni mamat pula exam|xpt nk aktif msa exam ni..

kiz berkata...

exam habis..jom santai2 seketika..rehatkan minda.

Freaky berkata...

matika : gud luck exam bro

kiz : jom santai n lepak2 :D

 
Related Posts with Thumbnails