Jumaat, 6 Mei 2011

Esok paper Terakhir !!

Esok dah paper aku yang terakhir iaitu ElectroMagnetic Theory. Paper ni sangat susah tau tapi hari ni sampai la esok pagi aku akan pulun kaw-kaw dan tak tidur sebab ni dah paper last. Balik dari exam esok baru la boleh tidur dengan aman.

Pada hari ni kekasih aku, Ernie Musliana akan pulang ke Selangor. Lepas ni dah tak boleh jumpa dengan dia selama 4 bulan. Tapi mungkin dalam bulan Jun ni aku akan turun ke KL untuk jumpa dengan rakan sebilik masa Matrik dulu. Pada masa yang sama juga aku mungkin akan berkunjung ke rumah kekasih aku kat Selangor tu.

Fuh rasa nervous juga nak pergi rumah kekasih aku tu. Pergi sana nak kenal-kenal dengan ibu bapa dan adik beradik dia. hahaha awal betul aku rasa berdebar ni. Ok sepatutnya aku lagi berdebar untuk paper last pada esok hari tapi sebab otak aku jem sikit sekarang jadi aku pon dah macam orang tak betol.

http://www.laymark.com/i/o/45.gif

p/s :Ya Allah, permudahkanlah urusan Muhammad Firdaus bin Abu Bakar sewaktu dia menjawab soalan peperiksaan pada esok hari.. Aminn
Comments
9 Comments

9 ulasan:

ezzyra berkata...

wah...g jmpa fmili dia..haha...gud luck sok..

Freaky berkata...

haha gud luck jugak esok :).. last paper da

nelly berkata...

lepas ni enjoy puas2 !!

kiz berkata...

semoga berjaya dalam exam sahabat..

Syuxer berkata...

ko memang lelaki yang sejati coz berani berjumpa dengan bakal mak ayah mertua..:)..menantu camnila mak ayah nak..heheh..emmm good luck in ur exam bro..pulun kaw2 ko baca tempoh hari..jangan plak ko tido time exam akibat susah nak mampus nak jawab soklan nya..kan x pasal2 plak ko ngamuk cakap "weh apasal soklan payah gila weh, korang reti tak wat soklan ni weh,agak2 ar!!"

hehehe..:p

Syuxer berkata...

Mandi subuh besok lama2 sikit..pahtu solat hajat..tenangkan diri n selawat banyak2 dari start ko pakai baju hinggalah ko masuk dalam dewan..pahtu jawab dengan confident dan fokus 100%..:)..InsyaAllah, ko akan fikir kejadah senang soklan ni..:)

Republic Aku berkata...

aku rasa kau akan berjaya ...peperiksaan dan juga anak dara orang tu....hehe...

Freaky berkata...

syuxer : terima kasih diatas tips dan nasihat tu :) sangat hargainya

republic : huhu adoi terima kasih bro

~C-K-K~ berkata...

gud luck ya...^^y

 
Related Posts with Thumbnails