Ahad, 15 Mei 2011

Entri pasal kucing


Sekarang aku sedang bermain dengan miau aku kat rumah. Malas nak tengok tv dan tak tahu nak buat apa, jadi aku pun main la dengan miau. Dulu masa sebelum aku masuk semester, rumah banyak sangat miau sampai penin nak jaga dan bagi makan semua.

Walaupun penin nak jaga banyak2 tapi sangat seronok sebab miau sangat comel. Lagipun kalau kita jaga binatang dengan baik, dia akan mendoakan kesejahteraan terhadap diri dan keluarga yang membelanya.

Sekarang miau aku habis hilang, sekor dah mati hari tu kena langgar dengan kereta ( bukan kereta family aku ) dan ada yang kene kidnap. Tahu la miau aku comel tapi kidnap tu memang melampau la. Kalau pandai jaga takpe la. Ni dah la kidnap lepas tu tak pandai nak jaga dan bagi makan.. Panas betol aku dengan sikap manusia camtu.

p/s : nama miau kat atas adalah BIBI .. Aku buat entri pasal kucing. hahahaha
Comments
7 Comments

7 ulasan:

nelly berkata...

kucing !! hitam pulakkk !

cucu umie berkata...

pergh..memang best kot kalau ad kucing kt rumah tpy family ayie xbela kucing pon..huhu rabbit adlh dekat umah..

liyana berkata...

nice..jrg dak laki wat entry sal kucing..aha

liyana berkata...

nice..jrg dak laki wat entry sal kucing..aha

Freaky berkata...

nelly : hehe miau

ayie : rabbit lg comel bro

liyana : :)

fuuyooh berkata...

rumah saya pun banyak kucing gak.. mereka semuanya ganas..

diana berkata...

dulu akak pun ada bela kucing.tapi dia dah hilang..
kecewa sangat2 sampai akak tak mau bela kucing lagi..
takut nanti kita dah sayang lepas tu hilang lagi..
sedih tau..
macam hilang duit seribu!!

 
Related Posts with Thumbnails