Khamis, 5 Mei 2011

Dunia Blog Sangat Menarik

Sekarang ni aku cuba untuk buat entri yang mana akan mendorong pembaca untuk memberi komen atau pendapat. Apabila aku mendapat komen, aku akan baca dan mana yang baik yang berunsur nasihat akan aku ambil iktibar dan simpan dalam ingatan aku.

Aku juga seorang yang suka komen di entri kawan-kawan blogger. Mana-mana entri yang aku rasa menarik dan memberi faedah kepada aku, aku akan cuba berkongsi pendapat dengan mereka. Bagi aku, dunia blog bukan sekadar mengenai penulisan, Ia lebih daripada itu dan sangat meluas.

Kalau dalam kehidupan sebenar kita sering berjumpa dengan rakan-rakan dan berbual mesra serta saling memberi nasihat. Dalam dunia blog kita bukan saja dapat berinteraksi sesama blogger malah kita dapat melihat dan menghayati peribadi seseorang itu melalui penulisan dia.

Jika baik penulisan dia, maka baiklah peribadi dia kerana penulisan seseorang melambangkan bentuk peribadi individu tersebut. Setakat tu je yang nak sembang. Mahu rehat dulu... tata :D

http://www.laymark.com/i/o/60.gif
Comments
7 Comments

7 ulasan:

aza berkata...

betol3...
:)

Republic Aku berkata...

gaya penulisan akan menyerlahkan perwatakan si penulis....ni apahal suka telan teh ais je ni?

rafiq berkata...

lagi satu tulis blog dapat income. memang menarikk

fyna berkata...

yup....setuju..
;)

Hishyamuddin berkata...

macam2 ada dalam dunia blog..hahahha

Freaky berkata...

aza : :)

republic : betol tu. erk sape telan teh ais ? :D

rafiq : haha yang tu lagi betol bro

fyna : :)

syam : menarik kan ? :D

anismelon berkata...

betul betul..bukan sume entry ngarot ngarot kn..

***rajin awk komen kt entry sy..tq..:)

 
Related Posts with Thumbnails