Sabtu, 14 Mei 2011

Dalam kereta menuju Terengganu

Aku sekarang ni tengah on the way menuju ke rumah di Terengganu dan masih sempat untuk taip entri ni. Bukan apa cuma aku rasa sangat bosan duduk dalam kereta dengan melihat tepi tingkap. Bila ayah aku ambil selekoh maut, memang sah kepala aku terhantuk kat cermin kaca ni. Gggrrr..

Kalau terhantuk sekali tu tak apa la, ni dah banyak kali terhantuk dan tak lama lagi memang benjol la kepala aku. Jalan antara Perlis dan Terengganu ni bukan jalan lurus atau lebuh raya macam Perlis ke KL. Ni jalan penuh dengan simpang dan selekoh macam gambar kat bawah.
Jalan banyak selekoh ni kalau drift memang best tapi kalau silap drift memang tercampak masuk dalam gaung la. Ok la mahu rehat jap sambil fikir idea untuk entri seterusnya
Comments
4 Comments

4 ulasan:

JR Online berkata...

Gud luck. Jgn lupa nasihatkan ayah berhati2 di jalanraya: biar lambat 30 minit, jgn cepat 30 tahun...

abutalib berkata...

Betul tu.pengalaman aku pergi kelantan.tapi x pernah pergo terengganu lagi..hehehe

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Terhantuk kat tingkap keta tak de la sampai bleh benjol, akak dulu time belajar, naik bas ekspress, berapa kali tah terhantuk (sbb mengantuk).. ok je pun.

kiz berkata...

semoga selamat tiba ke destinasi..

 
Related Posts with Thumbnails