Ahad, 1 Mei 2011

Curang dalam Perhubungan

Petang tadi aku tido lama juga, masa bangun je terasa sengal dan sakit kat leher serta kepala. Ni mesti sebab salah posisi tido, sampai sekarang masih duk rasa sengal dan sakit menyebabkan aku x berape selesa nak study. Tapi selesa atau pon tidak kene la juga study.

Lusa dah exam analog circuit selaku paper yang ke 3 tapi dalam kepala aku masih lagi kosong. Lupekan seketika pasal exam kerana sekarang aku sedang berehat. Lepas ni aku sambung study balik sampai pukul 3.

Kali ni aku nak cakap pasal curang dalam perhubungan. Aku tahu ramai yang pernah alami kerana banyak juga blog yang aku follow pernah buat entri sedih dan mendayu-dayu pasal pakwe / makwe mereka curang.

Antara sebab pasangan berlaku curang adalah kerana persefahaman dalam perhubungan itu semakin berkurangan dan ade pasangan yang dah jadi bosan dengan pasangan masing-masing. Haiyaaa kalau bosan sangat kenape dulu tergila-gilakan si die ?

Aku tak pandai sangat sebenarnya bab curang mencurangi ni kerana aku sendiri pon hampir-hampir nak curang dengan kekasih aku. Tapi kemudian aku teringat yang die setia dan sayang kat aku. Lepas tu ade lagi aku terfikir peristiwa masa mula-mula dulu aku boleh syok dan tertarik kat kekasih aku ni.

Bile fikir semua tu, rasa nak berlaku curang pon dah terbantut dalam diri ini dan aku pon x jadi nak sms dengan perempuan lain. Benda semua tu boleh handle, cume kene ade komitmen dalam hubungan tu dan yang paling penting, ingat kenape korang boleh jatuh cinta kat die masa mula-mula dulu.
Comments
7 Comments

7 ulasan:

nurul nadia nasir berkata...

setuju dgn statement diatas..ade yg sesetnegah tu dah ade kapel,tp kat blakang siap ade skandal lagi.grrr

Ibn Abdullah berkata...

study....study...sila ke meja study anda ye Daus...exam hari Isnin tu...haha...

elynn aiza ♥ berkata...

erm.. btol3.. kalo lah rmay yg berfikiran mcm awk, mst mslah curang dlm prhbngn ny dpt diatasi.. moge2 sy dn psngn x trglong.. :)

JR Online berkata...

Yg mencurangi pasangannya rasa seronok dpt sesuatu yg baru, manakala yg dicurangi pula merasai pengalaman yg sangat menyakitkan...Jangan & jangan!!!

ezzyra berkata...

jgn curang...nti merana.

huNNy berkata...

bestnye lau semua laki pk cmtu kan...xde laa si pompuan susah aty...hehe..:)

Freaky berkata...

nadia : skandal tu yang rasa nak bunuh

ata : haha study la ni ata

elyn : aminn semoga kekal

jr : insyaAllah tidak buat mcm tu jr

azi : x mao merana

hunny : kadang2 laki pon susah ati gak

 
Related Posts with Thumbnails