Ahad, 15 Mei 2011

Cuba guna Mangga ads

Hehehe lepas advertlets cuba guna mangga ads pulak. Kalau advertlets ni dibayar mengikut impression dan setelah lama guna,aku dapat tahu kadar impression untuk setiap 1000 impression adalah lebih kurang 38 sen = rm 0.38.

Sekarang ni nak try mangga ads pula untuk tahu best tak company ni. Aku tak berapa kisah sangat nak guna yang mana satu kerana income untuk blog ni bukan menjadi keutamaan kepada aku. Yang paling penting trafik dan aku suka bila orang datang bace blog serta tinggalkan komen.

http://www.laymark.com/i/o/104.gif

Ok tempoh percubaan Mangga ads ni aku tak tahu berapa lama nak try. Kalau resultnya elok daripada advertlets, aku guna mangga ads. Kalau tak elok, aku guna je advertlets semula. Jadi harap-harap la resultnya elok saje ye. Alamak dah macam exam pula cakap pasal result ni.

p/s : Cuba guna mangga ads di blog lain. Hari nak hujan. rasa macam nak mandi hujan je :D
Comments
7 Comments

7 ulasan:

Syazwan berkata...

good bro!..
aku ada guna advertlert..tapi macam susah je nak dapat income..slow-slow duit masuk..3 hari..satu rm..
yang Nuff plak..from rm8 terus mencanak rm21..
tu yang setia dengan Nuff nie.
kenapa tak guna Nuff bro?

Freaky berkata...

nuff aku takde orang klik sangat la bro.. aku guna lagi nuff kat tepi ni

cucu umie berkata...

haha..aduyai freaky, try jelah apa2 yang ptot yg pntng gembira..huahau dapat duit @ tak itu no.2 yg pntg dpt share smthng..lala

cik azeya berkata...

nnt dah dapat duit beribu, cakap tauuu. :)

JR Online berkata...

Kalau dpt duit jom kita pergi makan keropok leko...

Freaky berkata...

ayie : hehe baik bro

azeya : amboi sampai beribu tuh

jr : haha bole je jr :)

diana berkata...

nuff lambat sangat la..
ada be ada la duit..
macam akak tahun ni satu be pun tak..
jadi duit dok 14 hengget tu la dari awal tahun lagi...
terpaksa la bertukar ke advertlets..
mangga ads ok ke?/
kalau ok share cerita dengan kitaorang eik???

 
Related Posts with Thumbnails