Selasa, 10 Mei 2011

Comelnye nasi lemak


Selamat pagi !! Pada waktu pagi ni makan nasi lemak memang sesuatu best terutama sekali nasi lemak di negeri Perlis ni. Nasi lemak dah la murah iaitu serendah 60 sen sebungkus dan makan 4 bungkus baru rasa kenyang dengan harga RM 2.40 je. Murah dan sangat murah tau :D

Aku rasa kat tempat aku di Besut, Terengganu tu pun dah takde nasi lemak yang harga 60 sen. Yang ada hanya RM 1 paling murah. Kalau kat tempat lain mau kene RM 2 atau RM 3 sebungkus tapi persoalannya berbaloi ke makan mahal tapi tak kenyang atau tak puas hati ?

Mesti korang fikir aku makan 4 bungkus tu sangat banyak kan ? Memang banyak pun tapi aku dah biasa makan pagi dengan banyak kerana aku dah diajar makan nasi pada waktu pagi sejak dari kecil lagi oleh mak aku. Kalau tak makan pagi macam ada benda yang tak kena je dan nak buat kerja rasa tak best..

p/s : Semalam cakap pasal makan. pagi cakap pasal makan lagi. haha :D
Comments
5 Comments

5 ulasan:

sarah berkata...

adoi..sedapnya...lapo pulak tetiba...

JR Online berkata...

Freaky makan sampai 4 bungkus? Terror nya!! JR kalau pekena 2 bungkus sebelah pagi dah boleh tahan sampai ke petang...

nadira shahid berkata...

nasi lemak tu memang comel.. dan 60sen? murah gile.. kt kl, plg murah rm2 tawwww

amir aizat berkata...

mesti best kann mkan smpi 4 bungkus,haha
nak jugak mcm tuh,heheh

Freaky berkata...

sarah : haha memang sedap sarah

jr : 2 bungkus x cukup untuk sy jr

nadira : kl mahal. perlis murah

amir : haha kalo da 4 bungkus memang beest bro

 
Related Posts with Thumbnails