Khamis, 26 Mei 2011

Comelnya Baby


Wahai anakku yang comel lagi putih
Kenapa dikau sangat comel
Ku teringin mencubit dan menarik pipi gebu itu
Ku ingin menggenggam erat tangan kecik itu

Hu hu hu ni bukan anak aku tapi anak kepada sepupu. Dia sedang baring kat sebelah aku sambil tengok tv. Bila dapat tengok tv je terus bulat mata umpama bulatnya bola. Nickname dia adalah Putih dan nama dia yang sebenar adalah Bilqis. Masih tak pandai berjalan tapi sedang berusaha dengan gigih untuk merangkak. Bila jatuh masa nak merangkak, terus menangis. hahaha

p/s : away bergolek dengan Putih sambil dia tarik telinga aku. huhu
Comments
13 Comments

13 ulasan:

sergeant keroro berkata...

hehe,baby memang lah comel XD

abutalib berkata...

Comelnya baby ni..leh pinjam sat..hehehe

diana berkata...

besaunya mata..:)

nawal addina berkata...

alololo . tomey nye .

nk cobit2 pp tuh ! hehehe

wadud@duad berkata...

chumel2... tarik jer mata ngan pp tuh.. hak2..

liyana berkata...

comelnyer...
baby mmg mghiburkn~

senyumSOYA berkata...

adei... rasa cam nak tarik2 ja pipi dak comel tu...heheh

Piah Becok berkata...

alolololooooo... comelnye. nak pinjam mata dia buleh??

terbaru--> SECEBIS DAGING DI MATA KAIL --> .download.

cucu umie berkata...

wey budak menaglh macam tu..kecik2 putih..kuikui btw, mata dia amat beso yer disitu

tqaroslan berkata...

setuju dgn cucu umie..

Syuxer berkata...

comel..:)..muka tak bersalah..geram nak cubir pipi dia..

syrupmasin berkata...

comell :)

miss.Addin berkata...

hee comel3 :)

 
Related Posts with Thumbnails