Isnin, 30 Mei 2011

Bukti Lelaki itu Rumit

Betol ke lelaki ni sebenarnya sangat rumit ? Aku sebagai lelaki pun mengaku bahawa memang benar statement tu. Kalau tak percaya, try la baca bukti di bawah dan fikir sendiri sama ada benar atau tidak.

1. Jika perempuan lebih pintar daripada perempuan, lelaki akan jatuh air muka.
Jika lelaki yang lebih pintar, lelaki bilang mereka hebat.

2. Jika perempuan mungkir janji lelaki, perempuan tidak boleh dipercayai.
Jika lelaki yang ingkari janjinya, lelaki bagi alasan melakukannya kerana terpaksa.

3. Jika perempuan cerewet, lelaki anggap perempuan seperti seorang pengasuh .
Jika lelaki yang cerewet pada perempuan, itu kerana lelaki mengambil berat.

4. Jika perempuan menyakiti hati lelaki, perempuan itu sangat kejam. Jika lelaki yang menyakiti perempuan, itu kerana perempuan terlalu sensitif dan terlalu sukar
untuk dijaga hati.

5. Jika perempuan beritahu lelaki masalah yang dihadapi, lelaki kata perempuan menyusahkan. Jika tidak, lelaki tuduh perempuan tidak mempercayainya.

6.
Jika perempuan berpakaian cantik, lelaki fikir perempuan itu sedang cuba untuk menggodanya. Jika tidak, lelaki akan kata perempuan itu kekampungan.

7. Jika perempuan melayan lelaki dengan baik, lelaki fikir perempuan itu jatuh cinta kepadanya. Jika tidak, perempuan akan dianggapnya sebagai seorang yang sombong.

8. Jika perempuan berdebat dengan lelaki, lelaki akan kata perempuan ni keras kepala. Jika perempuan berdiam diri, lelaki kata perempuan tak ada IQ tinggi.

9. Jika perempuan tidak cinta padanya, lelaki akan cuba mendapatkan perempuan itu bermati-matian. Jika perempuan itu mencintainya, lelaki akan cuba untuk meninggalkan perempuan itu pula.

10. Jika perempuan mengirimkan ini pada lelaki-lelaki, mereka pasti menafikan bahawa semua ini tidak benar.

p/s : Sekarang betol tak lelaki ini rumit ? :P
Comments
12 Comments

12 ulasan:

diana berkata...

betul la..
ego tu yang bikin hati panas tu..:)

fairuz berkata...

tak semua betul laa. kikiki :3

dreamygirl berkata...

hu2..macam betul jer..dalam novel..=p

Syuxer berkata...

Itu namanya EGO..tak boleh terima kelemahan sendiri..tapi kadang2 kita ada gak amal cmtuh

cucu umie berkata...

hahaa..try ilangkan ego itu...xbek ego2 nie..kukui (tpy ayie kdng2 ego gak)

uglyduck berkata...

mg pon tersenarai lam lelaki gini k?

sergeant keroro berkata...

errr. errmmmmm... mmmmm.... hmmm...

hahaha XD

syrupmasin berkata...

haha..setujuuu :D

Bro ahmad berkata...

hmmm tak setuju,setiap individu berbeza sifat dan pendapat,,

anismelon berkata...

aha...anis setuju sngt..laki mmg rumit..tp suke na menafikn..huh..yg no9 toh..anis paling benci..xsuke xsuke..

bahiyahaziz ; berkata...

no 9 tu sy sgt stuju :)

nelly berkata...

memang betu !
dah trkena
=='

 
Related Posts with Thumbnails