Rabu, 18 Mei 2011

Blogger bajet Hebat

Pergh masuk blog mamat ni sorang memang takleh blah la. Dah la gambar muka dia tayang besar kat blog lepas tu entri pulak main ambil rumusan daripada berita je. Tu pun nasib baik ada bagi pendapat sendiri lagi. Entri tak bagus pun tapi bajet bagus bila dapat komen yang banyak. Lepas tu mula la perasan tak sedar diri.

Aku malas la nak cerita pasal blogger macam ni, meluat pun ada. Kalau korang nak tau sapa dia, korang lawat la sendiri page dia kat

SINI

p/s :Haih makan kek lagi sedap daripada layan blog si mamat ni. Bajet nak mampus...
Comments
9 Comments

9 ulasan:

waN Mohd Salim berkata...

perghhhhhhh nak kene bako nampak

missy ieka berkata...

sengal la ko weh.;p

Srikandi Bonda berkata...

hehe.. ingatkn sape la td. suspen aje. :P

Freaky berkata...

ps : baru hang tauuu...

ieka : hahaha

srikandi : :P

Syuxer berkata...

hahah pandai ko saiko..:p

anamizu berkata...

incik...hahaha jahat tau~!

Sal Saari berkata...

hehehe..

diana berkata...

tau tak pe..
hahahaha...
jangan marah...

mad khaz berkata...

kite bakor je,haha XD

 
Related Posts with Thumbnails