Ahad, 29 Mei 2011

Bercuti di Melaka

Masuk ni dah 2 hari aku tak update blog. Sebenarnya aku pergi ke Melaka bersama family untuk hantar adik pulang ke uitm Lendu,Melaka. Laptop bawak dan memang hasrat nak update blog tapi bila sampai kat bilik je terus penat dan terlena. Sekarang pun rasa penat tapi demi blog yang ku sayang ni, terus jadi semangat berkobar-kobar. Kan bagus kalau study pun boleh ada semangat berkobar macam ni..
http://www.laymark.com/i/o/10.gif

Cakap pasal cuti di Melaka, banyak juga tempat yang dikunjungi antaranya yang special adalah Banda Hilir. Petang tadi jalan-jalan melihat kapal portugis, melawat kota A'Famosa dan juga shoping sakan tapi aku tak beli apa-apa pun. Yang sibuk membeli mesti la adik dan mak. Oh ya aku pun baru je tengok cerita Pirates of the Caribean yang baru tu. Cerita dia bagi sangat best dan macam biasa telatah Jack Sparrow sentiasa melucukan dan penuh dengan aksi yang best.

Aku dengar ada orang komen cerita tu tak best. Aku tengok best je dan takde rasa kecewa sikit pun. Esok pula akan bertolak pulang ke Besut,Terengganu dan tak sabar untuk tiba di rumah.. Huuu esok kena duduk dalam kereta selama 7 hingga 8 jam dalam perjalanan pulang. Adoi sakit bontot duk lama-lama dalam kereta.

p/s : Entri ni ditaip pukul 1 Pagi... :P
Comments
15 Comments

15 ulasan:

kotak bulat berkata...

orang melaka ni nak komen..
KB duk dekat je ngan Uitm tu :)

sergeant keroro berkata...

hahaha. aku dah 2 tahun puas jalan-jalan kat melaka tu. :D

yeke?

kat ganu jauh nak gi tengok wayang,huhu.

kiz berkata...

zaman belum kahwin dulu bila free memang turun melaka melepak ngan rakan2..dekat je N9 - melaka..

bungaitucantik berkata...

haha~ cianyer! sblum balek g lar jmpe KB tuh..muahaha

meh singgah cneh~ =.=
kisah si pengkritik

MiZi berkata...

sakan dia no pi bercuti nooo

Dunia Baru KU : Kembali Sudah

anismelon berkata...

dah lame xjalan jalan melaka..last pg mase form5 dolu..teringin na pg lg..heee..

waN Mohd Salim berkata...

bagos bagos .. x ajak aku ye ko

cucu umie berkata...

melaka memang syok bro..selme study sthun kt matrik melaka puas juga berjalan..hehe

syaimz berkata...

melaka? kl lah jom.haha

mas saari berkata...

patutlah dah lama tak nampak di ruangan komen blog akak...hehehehe

tapi takpe, habiskan dulu masa bersama family...update blog tu kemudian pun boleh!

Mohd Ridhuan berkata...

semangat berkobar2 ni...
syg kat blog...
aku dah g dah melaka,,,
mmg best...
rase nak g lagi la...

Adeela Oh Lala berkata...

ko tak ajak aku pomm!!

Miss Mirror berkata...

Oo cuti2 Malaysia rupanya...

JR Online berkata...

Dah lama tak ke Melaka, kali terakhir 5 tahun lepas, lamanya...

Apapun, selamat menjamu cincaluk!!

wadud@duad berkata...

kota A famosa..
hhehe

 
Related Posts with Thumbnails