Khamis, 5 Mei 2011

Banyak barang nak bawak balik

Pelajar lain dah mula sibuk berkemas barang-barang mereka kerana last paper dah semakin dekat iaitu pada 7 Mei tapi aku juga yang masih rileks dan tenang je x kemas apa-apa lagi. Aku balik lewat seminggu lepas paper akhir kerana tak nak menyusahkan ayah aku ambil cuti untuk jemput aku di Perlis.

Nak balik dengan bas tak boleh kerana aku banyak barang elektrik macam pendingin udara. Kalau nak tinggal kat Stor yang disediakan oleh pihak kediaman, aku x berapa yakin dengan keselamatan yang disediakan. Lagipun cuti kan 4 bulan, lebih baik bawak balik semua barang yang ada dan boleh berkemas kat rumah nanti.

http://www.laymark.com/i/o/90.gif

Lepas tu bila kat rumah je mak mesti membebel sebab bawak balik banyak sangat barang sampai penuh dalam bilik. hehehe nanti nak kemas la bilik tu mak :D ... Petang ni cuaca di Perlis nampak sangat baik dan tidak panas. Jadi petang nanti boleh la keluar ambil angin di tepi sawah sambil melihat pelajar lain berjogging dan beriadah.

Aku tak jogging jugak ke ? hehe aku ni sangat malas sikit nak jog. eh salah !! aku ni sangat malas sikit untuk melakukan senaman. Aku ni jenis yang suka berjalan kaki je. Kalau petang ni aku rasa rajin, maka aku akan jog la tapi nak dapat feel rajin tu sangat susah tau .....
Comments
5 Comments

5 ulasan:

CahayaCintaIlahi berkata...

huhu tu la rasa dah lama gak tak jog.. huhu bdn pn da nek ni adehh

rafiq berkata...

ko mlas joging je. tapi ari ni bpk rajin update blog!

ezzyra berkata...

aku dh siap packing..haha

Freaky berkata...

cahaya : cepat la jog sebelum badan naik lagi :D

rafiq : hahaha blog memang rajin bro

azi : pergh siap pack da

kiz berkata...

selamat bercuti ..huhu..malas jogging pergi blogwalking..hehe senaman jari.

 
Related Posts with Thumbnails