Selasa, 31 Mei 2011

Ayat biasa Perempuan guna

http://www.laymark.com/i/o/26.gif

1.
Lima minit lagi

Perempuan cakap je 5 minit tapi sebenarnya setengah jam. Tu pun setengah jam, kalau kena sejam mesti benggang gile kan. huhu

2. Huh !! ( Yang Kuat )
Huh !! ini bukanlah perkataan, tetapi kenyataan yang sering disalah anggap oleh kaum lelaki. 'Huh !!' bermakna perempuan merasakan lelaki adalah seorang yang bodoh ketika itu dan dia sendiri terfikir kenapalah dia menghabiskan masa berdiri di situ dan bergaduh mengenai sesuatu yang sia-sia.

3. Huuhhh ( Yang Slow )
Ini juga bukanlah perkataan. 'huuhhh' membawa maksud yang dia berasa puas. Adalah lebih baik jika lelaki duduk diam, dan jangan buat sebarang tindakan... Biarkan dia kekal puas.

4. Buat laa !!
Satu ketika di masa depan dan dalam masa terdekat, anda akan dilanda masalah yang besar.

5.
Fine !!
Ayat ni ramai perempuan suka gunakan untuk hentikan pergaduhan, terutama sekali bila dia rasa dia yang betul dan anda kena diam. Jangan sekali kali gunakan perkataan ini untuk memberi gambaran rupanya, terutama sekali apabila dia sedang mencuba pakaian di kedai.. Bimbang nanti tak pasal-pasal dapat gaduh..

6. Takde ape
Ayat ni bermaksud ada "something" dan anda perlu berjaga-jaga! Perkataan ini melambangkan perasaan perempuan yang inginkan anda berputar-putar kat dalam macam mesin basuh. Selalunya, ini akan memulakan pergaduhan.
Comments
17 Comments

17 ulasan:

HAFIZAL berkata...

huhu.....

sarah berkata...

kalau sebut 'pehal' ?

Ini Kisah Tia berkata...

fine !! haha ;)

dreamygirl berkata...

fine,thanQQ!! -p

mas saari berkata...

akak suka yg 5 minit lagi tu...hehehe

kAmi dAn mEreKa berkata...

dah cakap tak ada apa2, tak da lah, tak faham ke,

tu yg panjang punya, hehe :)

Ly_Tulip berkata...

okay, fine..xda ape..buat la...x kesah pon...

huhuhu....

L@dyKichiMachiko berkata...

ada aku kesah??..suka hati i lah..
kl yg tu..camne bro?

(^_^)

Caythrine Amanda berkata...

huhuhu memang pon...nm pon pmpan kan kan...ahaks

ieda berkata...

lain dari yg ini .. pasti wanita itu pelik ! ekekek

cik azeya berkata...

huh! kehkeh

JR Online berkata...

Nasib baik juga ada perkataan yg keluar. Sesetengah tu, diam ajer...boleh sakit jiwa dibuatnya!!

sergeant keroro berkata...

hahahaha. experimentasi dari awek ko ke? XD

suha berkata...

diskriminasi..huh!

hahahaha (^_^)

Ummi Alesya Sofea berkata...

oklah tu kan,skurang2 ada jgk yg kita blh faham mksudnya..klu yg diam m'bisu 1000 bhsa tu yg payah nak fhm apa yg dia suka dan apa yg dia x ske.Sy dah follow..nnt jmput ke blog sy plk.. :)

dibnye berkata...

5min=1jam? ohh. aku terkecuali. aku x suka menunggu dan membuat org tertunggu2.

♥ PeLanGie ♥ berkata...

betul2! saya setuju..hee~

 
Related Posts with Thumbnails