Khamis, 19 Mei 2011

ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA


Andai kekasihku dikebas orang, aku akan mengalami frust menonggeng dan down yang teramat sangat. Iye la macam mana tak frust menonggeng kalau dah sangat sayang dan bercinta bagai nak rak ni. Yang pasti aku akan merelakan pemergian si dia tapi aku perlu tahu kenapa si dia beralih kasih daripada diri aku. Aku mungkin tak akan memujuk kembali si dia tapi aku akan mendoakan supaya dia berbahagia dengan temannya yang baru itu. Dan aku ? aku akan terus frust menonggeng sehingga la sampai suatu masa aku mampu hadapi kekecewaan ini dan kembali ceria seperti sedia kala.

p/s : mungkin akan bunuh juga sapa yang rampas tu. hehehehe
Comments
3 Comments

3 ulasan:

missy ieka berkata...

same la.aku pon rase aku buat macam tu.hehe..;p

Freaky berkata...

haha kill kill die die

mas saari berkata...

hehehe...frust giler adik akak ni!

 
Related Posts with Thumbnails