Sabtu, 21 Mei 2011

Aku tengah Layan ni

Ish tengah seronok layan cerita Narnia, tibe-tibe pulak tuka kepada Night Line. Sekarang dah nak pukul 12.30 jadi Night Line pun nak tamat dah. Lepas tu boleh la layan cerita Narnia balik. Walaupun dah beratus juta kali cerita Narnia ni ditayangkan, aku tetap tengok kerana aku suka cerita ni.

http://www.laymark.com/i/o/50.gif

Sementara tunggu Night Line habis, layan channel AXN dulu sambil tengok So You Think You Can Dance. Rupanya bukan mudah nak jadi penari ni, ada yang sampai jatuh bergolek depan juri masa buat persembahan dan ada juga yang menari dengan gaya yang entah apa-apa.

Ok mahu layan tv dulu. Bukan selalu aku ada mood nak tengok tv macam ni. Biasanya tv selalu dapat kat adik dan mak aku. Bila mereka amik tv, confirm rancangan yang ditonton adalah Akademi Fantasia yang entah apa-apa tu..

p/s : Cepat la habis Night Line
Comments
6 Comments

6 ulasan:

mad khaz berkata...

haha. layan jugak ko narnia eh,XD

Freaky berkata...

layan je. best kot. haha

Emilia Emira berkata...

narnia terbaek la!

p/s: traganu ade wayang laa..jom kerteh!haha tp skrg mane ade kat rmh mcm mane nak pegi..;(

miss.Addin berkata...

sesekali layan la af pulak . HAHA ! :)

selamat menonton ye !

diana berkata...

ooo..
tu cerita narnia ke???
akak tengok macam cerita katun je..
hehhe..
cepat2 akak alih cenel lain sebelum maisara nampak..

uMi_atiQaH berkata...

cerita narnia bezz tp iklan byk gila..fuhh..gerAm.HAHA*

 
Related Posts with Thumbnails