Sabtu, 14 Mei 2011

Aku rindu kau Blog !

Akhirnya blogspot telah kembali seperti sedia kala, Yahuuu !!!. Aku baru perasan yang blogspot ada masalah waktu tengah hari sebelum sembahyang jumaat tadi. Masa nak tulis entri dan pergi ke new post, ada keluar macam dalam gambar kat bawah.

Memandangkan blogspot dah elok, aku ingin meluahkan perasaan bahawa aku sangat rindu kepada kau wahai blog. Dari tengah hari tadi sampai la tengah malam aku duk susah hati dan risau kalau aku tak dapat jumpa lagi dengan kau selepas ni. Ok aku dah sangat gila duk cakap dengan blog aku.

Ok la mahu jalan2 dan up kembali trafik blog seperti sedia kala. Oh ya pagi ini aku akan bertolak pulang dari Perlis ke Terengganu. Doakan perjalanan aku ke rumah selamat sampai ye.
Comments
7 Comments

7 ulasan:

**::CIKNUURUL::** berkata...

yeeeayy,.rindu jugak sama blog,.huhu,.dh mcm org senget dh duk ckp sal blog je mlm ni,.lawak wehh,.hehe,.ermm,smoga prjlnn awk slmt smpai ke dstnasi ye,.amin,.tke cre,.

ouh iena berkata...

same laa . rindu blog laaaa T___T

Emilia Emira berkata...

org trganu jg ke?

Noor Idayu binti Azmi berkata...

ohhh, sama sama sama. naik kemarok tunggu naa.

cucu umie berkata...

rindu juga same blog yie sampai tukar templete baru..huhu btw, selamat samapi rumah yer bro..hehe

aliarosli berkata...

kalau nak cakap rindu dekat tuan blog nie boleh?

hahhahahha, gurau je

rafiq berkata...

tahap tertinggi dah syg blog ni. baru kejap takde kan.

 
Related Posts with Thumbnails