Ahad, 22 Mei 2011

Ada je yang tak puas hati

Setiap perkara yang kita buat sama ada benda tu baik atau buruk pasti ada je yang tak puas hati. Lepas tu bila tak puas hati, mula la bagi banyak komen itu dan ini. Bila disuruh buat sepertimana yang dia nak, mula la terketar-ketar tak tahu nak buat. Bab komen dan tak puas hati sangat laju, bab buat sesuatu mula la banyak alasan.
http://www.laymark.com/i/o/23.gif

Tapi cara nak mengatasi orang macam ni mudah je, bila banyak je komen yang negatif daripada individu macam ni, terus suruh dia buat seperti yang dia nak. Atau bagi yang hati keras, buat tak tahu je pada individu macam ni dan yakin dengan hasil kerja yang kita buat. Janji kita puas hati dengan hasil yang kita buat dengan penat lelah sendiri.

p/s : Ada komen / rungutan memang boleh di ambil kira, kalau tiap masa je merungut, bagi lempang la jawabnye. huhuhu
Comments
9 Comments

9 ulasan:

taliff berkata...

Bagi jer penyepak laju! wahahaha

mad khaz berkata...

bakor jela,haha XD

JR Online berkata...

Dalam hidup sesingkat ini tiada yg sempurna...

abutalib berkata...

Biasa la cakap tak serupa bikin..jangan balas cara kasar.tak ada guna.guna cara sikologi :)

dhilla nazli berkata...

kite bako je.. muahahah

cucu umie berkata...

kita tidak dapat untuk memuaskan hati semua orang.. kalo rase mereka tak puas lg..suh mereka laksanakan sendiri

Anyez Nasri ツ berkata...

susah utk puas-kn hati sendiri . ini-kn plak hati orng laen . better , lempang je . haha .

elynn aiza ♥ berkata...

hmm tw xp.. kalo nk prfect sgt, btter buat snri la.. x yh nk mrngut sgle.. huhu..

Fathiah Hamim berkata...

fa usually buat bodoh je,. sebab fa selalu kena jenis yang reti cakap, tak reti buat.
memang kalo bukan sebab aku neh penyabar, dah lama makan kasut tinggi orang tuh.

 
Related Posts with Thumbnails