Isnin, 18 April 2011

Tensen Makmal

Aku baru je balik daripada makmal micro processor dan sepanjang berada dalam lab tadi, rasa tensen dan geram menyelebungi diri. Aku geram kerana kebanyakan lcd display yang ada dalam makmal tu rosak dan masa aku dihabiskan dengan cuba mencari lcd display yang berfungsi dengan baik sebelum menambaiki program yang aku buat.

Dengan tibe2 aku rasa seolah-olah aku ni sekadar bakal technician yang hanya pasang dan mencuba alatan elektronik yang ada dalam makmal tadi, bersusah payah mencari lcd yang befungsi. Semua ni gara-gara banyak sangat lcd display yang rosak tapi nasib baik pensyarah aku ada bagi alatan ganti tadi.

Hasil berkat sabar mencuba dan mencari, hari ni ada juga perkembangan dan projek digital stopwatch aku menghampiri 100% siap. Jap lagi ade kelas lagi sejam pada pukul 2. Mahu bersiap dulu... :)
Comments
0 Comments

0 ulasan:

 
Related Posts with Thumbnails