Isnin, 18 April 2011

Study Ye Firdaus !!!

Petang tadi aku ada buat assignment Electromagnetic Theory dan alhamdulillah berpandukan nota kawan, ada beberapa formula dan teori dapat aku paham. Sebelum ni dalam kelas memang x paham pun. Bukan susah sangat pun sebenarnye, aku je yang malas nak ulangkaji lepas habis kelas.

Lepas habis buat assignment lewat petang tadi, aku ingat nak pergi riadah atau pon pergi ambil angin kat tepi sawah sambil melihat pelajar-pelajar UniMAP berjogging dan bersukan. Tapi aku x pergi jugak riadah sebab duk baiki pendingin udara yang macam ada masalah.

Baiki punya baiki akhirnya elok juga pendingin udara aku tu. Sampai basah badan aku berpeluh duk baiki pendingin udara tu dan nasib baik la xde masalah teruk sangat. Buat masa sekarang ni memang aku x lepak dalam bilik dan atas katil tapi duk kat bahagian meja untuk study. Cam x caya je tibe2 semangat nak study tu datang. hak3

Dalam pukul 8 lebih jap lagi nak sambung study lagi tapi tak tahu nak study ape. Tapi sekarang ni aku tengah lapar walaupon petang tadi dah makan nasi bersama ayam goreng. Malam ni mungkin aku dinner lewat sikit kot dan terpaksa la aku tahan lapar sekejap.

Ok mahu blogwalking 10 minit dan kemudian terus beredar daripada katil dan laptop ni.. :)
Comments
6 Comments

6 ulasan:

kiz berkata...

study jgn tak study.. biar gempak

ezzyra berkata...

tolong bg semangat 2 kt aku...semangat aku hncur gara2 mcro P...huhu

Kak Rosaliza berkata...

Assalam freaky opsss firdaus, semoga kejayaan menjadi milikmu

kienah starz berkata...

slmt exam ye...sy br je abs exam...kehkehkeh

huNNy berkata...

chayok2!!!study jgn xstudy!!!huhu:)

Freaky berkata...

kiz : study la ni. haha

azi : aku pon x tau nk bg semangat guano

kak : aminn :)

kienah : dah abis exam ?

hunny : thanx

 
Related Posts with Thumbnails