Isnin, 11 April 2011

Saudara-mara di FB

Biasanya kalau di FB, ada ramai yang add saudara-mara, adik beradik dan juga ibu bapa dalam senarai rakan mereka. Tapi bagi Freaky, jangankan saudara mara, adik beradik pon tidak akan di approve dalam senarai rakan kerana memang tak suka bila ada ahli keluarga atau saudara-mara yang tahu ape yang Freaky buat di dunia maya ni.

I'm not talking about privacy coz u guys already know that I never respect privacy on the internet and my Fb profile never set to private. Semuanya di set kepada anyone can view.

Ahli keluarga atau saudara-mara lebih mengenali kita sejak dari kecil berbanding rakan2 yang lain dan salah satu sebab utama kenapa x mahu add ahli keluarga atau saudara-mara adalah kerana Freaky mempunyai personaliti yang lain bila berada di dunia maya. Kalau kat luar macam tu, dalam internet jadi lain dan kalau ada saudara-mara yang jadi rakan , mesti mereka ni banyak komen itu dan ini.

Biasanya yang ramai add ahli keluarga ni terdiri daripada perempuan dan lelaki pula kadang2 tu ada la seorang dua yang add sebagai adik, kakak atau abang. Jadi Freaky nak tanya la ape feel korang bile add ahli keluarga atau saudara-mara ni ? perilaku korang terbatas x ? atau just be yourself n buat tak tau je ?

p/s : Ntah pape je topik entri ni. :D
Comments
9 Comments

9 ulasan:

nelly berkata...

Kalau Nelly , semua Nelly approve ..
Nak private cmner , lambat laun , mesti tau jugak ..
=p

Noor Aqillah Majid =) berkata...

kalau sy, kalau boleh semue family yg ade FB sy nak add =) senang contact. perilaku? kadang2 terbatas la jugak, tp sy just pikir, ''redahh je!''

ezzyra berkata...

bagi azi,kita xleh nk hpokrit...wp tiap bnda yg kita buat jd trbatas,xnak kntoi ngn famili...tp lebih baik kita jujur je la...nk tipu buat ape dh...lmbat laun org akn tau jgak...sepandai2 tupai melompat,akhirnya jatuh ke tanh jgak...heheh...pndapat aku je..

Ct Aja berkata...

klu sy dgn family add jek semua, dgn sdara mara pilih2....... bkn pilih sbb diorang xbaek, tpi sy rase sy yg tak cukup baek...uhuhuuu, maklumla dgn kwan2 open ckit...hehee

MiZi berkata...

oit2.. abang freaky... i pon ada add my family lorh... hek3.. ngaku la memang terbatas sebenarnya.. tapi paling penting family aku dah tau semua sal aku.. lagipon aku dah umur 22.. jadi dowang dah bleh pk aku dah bleh buat keputusan sendiri.. hek3... bluekkk.. kakaka

JOM : Ubat

i am S!L4H.. berkata...

btol2. x suke . heheh

erniemusliana berkata...

if my relatives add, i just app it. i never being hypocrite. haha.
they know what im doing and with who~~ ^^ plus, my daddy comment our pic aight. muahahaha!! chillax~ ^^

SaYraH WonDerLanD berkata...

Terpulang kepada individu. For me aku still approve tapi aku hanya share certain2 things.. Aku mcm hang jugak bila di alam maya perangai aku lain. So aku tak nak la depa nampak sangat bad site aku.WAkakakaka

Eddy berkata...

kalo dorang add aku approve je .. tpi mmg rasa xbebas la ...

 
Related Posts with Thumbnails