Khamis, 28 April 2011

SANTAI BEN ASHAARI : KENAPA AKU SEORANG BLOGGER


Untuk info klik SINI

Kenape aku seorang blogger ? Seperti dalam segmen ben ashaari yang sebelum ni, aku ada beritahu bahawa tujuan asal aku membuat blog dan menjadi blogger adalah kerana aku ingin menulis masalah yang aku hadapi dalam hidup dan cuba menyelesaikan masalah tersebut secara bijak dan kreatif.

Tapi tu masa aku mula-mula buat blog. Sekarang ni kenape aku menjadi blogger adalah kerana aku ingin berkongsi pengalaman hidup aku sebagai seorang pelajar ipta, seorang computer addict, dan kadang2 aku berkongsi pendapat dan memberi pandangan terhadap sesuatu isu atau perkara dalam dunia ni.

Rasanya tu je kot... jangan lupa join segmen Ben Ashaari :)
Comments
8 Comments

8 ulasan:

kiz berkata...

semoga terus blogging..

Freaky berkata...

thanx kiz :)

Haris Kaito berkata...

datang dari blog abg Ben... :)
kalau sudi singgah la balik...
follow lebih baik...he3...

JOM TERJAH SINI

waN Mohd Salim berkata...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh terbaik nih

Pemuda Haparan berkata...

terjah sini..sje nak tau knp awk jd seorang blogger..huhu..
Ade masa terjah la balik..

http://zonesaye.blogspot.com/2011/04/santai-ben-ashaari-kenapa-aku-seorang.html

Lulu caldina berkata...

Apa pun alasannya, semoga kita semua berjaya menjadi seorang blogger yang pemes amos..ekeke

DiDa Licious berkata...

bersiaraya & memfollow d sini! (",)v

Sal Saari berkata...

semoga terus maju jaya dlm dunia blog ni..
intai2lah sy..

 
Related Posts with Thumbnails