Isnin, 4 April 2011

Pukul 4.46 PAGI :)

Anggaplah entry ini ditulis dengan serius seperti seriusnya Freaky dalam gambar.
Macam tengah tdo je :P


Dulu ku pernah jatuh cinta
Namun cintaku terbatas sekadar kawan rapat
Kasih lama tenggelam
Di lubuk hati yang paling dalam

Namun itu semua sebuah kisah silam
Yang sentiasa menjadi kenangan
Kini ku punya sinar kasih sayang
Menyinari kembali dengan nama lagu dan irama

Ku luahkan jua rasa bahagia
Di kala ku dihargai dengan penuh kasih
Keutuhan dan Kesabaran yang dimiliki
Mencairkan kekerasan di lubuk hatiku.



Aiseymen serius jiwang malam ni. tak tahu la kenape Freaky jiwang sangat, mungkin kerana rindukan rumah kot. Tapi bile balik rumah, macam bosan plak sbb tak tahu nak buat ape.

Biasanya bile ada di rumah, Freaky hanya on9 je 24 jam. Maklumlah internet rumah pantas dan stabil, x macam beruk band yang asyik goyah je. Kalau kat rumah, port yang paling suke lepak adalah bahagian komputer.

Bahagian Komputer. Tempat layan muvi, on9 dan macam2 lagi..
aduss rindu skrin 23 inci dan speaker...

p/s : mak dan ayah x rindu ke ??? hehe :P
Comments
10 Comments

10 ulasan:

azrinrahim berkata...

bestnya,, kalo ayie balik rumah..memang xad kt rumah.. hehe lepak dekat kedai mmak dgn mber sebb lama sudah tidak membuat huru-hara dgn mereka..heheh

huNNy berkata...

hunny pom sme gak ngan freaky...bile duk jauh dri umah..rindu lak rse..tp ble duk umah..rindu nk blik blaja blik..haha....:)

JR Shoppe berkata...

Apapun rumahku syurgaku, kan?

Anyez Nasri ツ berkata...

haha . hrap-hrap if anyez dapat tawaran utk study , tkmoh jauh-jauh :'(

nt home-sick , kott . haha .

Freaky berkata...

azrin : kalau ade membe memang best lepak n buat huru hara

hunny : haa bese la bende macam tu bile da bosan kat suatu tempat.

jr : hehe betol tu jr

anyez : study jauh2. amik pengalaman.

Sca Ndx berkata...

tapi kalau duduk rumah lama.
takkan homesick nye. heehe

Freaky berkata...

tak suke la duk lame2 kat rumah

ezzyra berkata...

ko blik ganu eh...

Freaky berkata...

x balik pon azi..

Zul Fattah berkata...

ko study u mana bro? mcam kenal jew jacket tu..

 
Related Posts with Thumbnails