Sabtu, 9 April 2011

Mimpi Best

Hari ini Freaky banyak sangat tdo. Dari pukul 7 pagi sampai la pukul 3 petang. Lepas tu dari pukul 8.30 malam sampai la pukul 10 malam. Sekarang baru je habis dinner dan badan jadi letih sebab lama sangat tdo. Sepanjang duk tdo ni takde pulak mimpi yang best datang.

Kadang2 teringin gak la nak mimpi jadi kaya raya ke, dapat kekasih cun ke ( ops kekasih Freaky memang cun ) , jadi orang yang femes ke, income Nuffnang beribu ringgit ke, mimpi jumpa artis ke, dan macam2 lagi mimpi yang best.

Freaky percaya ramai yang mahu dapat mimpi indah macam yang Freaky cakapkan ni kan ? tapi berapa ramai pula yang mahu mimpi pergi menunaikan haji, mimpi buat amalan kebaikan, mimpi bertemu dengan Nabi Muhammad S.A.W ? ade sape nak mimpi macam tu ? ade yang nak mimpi macam tu tapi berapa orang sangat la zaman sekarang ni yang betol2 teringin nak mimpi macam tu.

Haih Freaky pon bukan baik sangat, kepala otak pon kacau gak dan banyak sangat dipengaruhi oleh benda2 x elok. Tapi apa salahnye jika sesekali kite memasang niat untuk bermimpi melakukan amal ibadah atau pon bertemu dengan para ulama atau ape2 saje mimpi yang boleh meningkatkan keimanan kite.

Asik mimpi pasal nikmat keduniaan je, bosan la jugak kan ? sekali sekala pe salahnya mimpi pasal dunia lagi satu yang akan ditempuhi suatu hari nanti, baru la insaf sket atau pon baru la ada semangat untuk melakukan amal ibadah dengan ikhlas.

p/s : Entry ni sebagai peringatan kepada diri Freaky yang selalu lalai.
Comments
3 Comments

3 ulasan:

AIMAN berkata...

basuh kaki dulu sbelom tidoq. hehe..
aku pon dah lama x mimpi yg bes2

Sca Ndx berkata...

mimpi yang kau katakan itu,
kalau dapat. mesti best

Freaky berkata...

aiman : haha dah basuh kaki pon

sca : hehe. oit awek sape tu pix ko

 
Related Posts with Thumbnails