Khamis, 21 April 2011

Gud Luck :)

Alhamdulillah hari ni rasa agak lapang sikit kerana kerja banyak dah siap dan cuma ada 1 lagi repot projek yang perlu di buat. Esok pula pada waktu petang akan ada pembentangan projek di makmal dan projek aku pon dah siap dengan jayanya. Bile aku lapang, aku jadi sangat gembira dan mood pon jadi elok je.

Oh ya esok juga UniMAP dah mulakan peperiksaan kertas ElectroMagnetic Theory dan kepada pelajar2 kejuruteraan komputer, aku ucapakan selamat menduduki peperiksaan dan Gud Luck :) Aku punya kertas yang pertama pada hari isnin ni dan rasa agak saiko jugak untuk amik peperiksaan kertas micro Processor.

Tapi saiko atau pon tidak kene la duduki jugak. Lagipun hanya peperiksaan je dan takde ape sangat yang perlu ditakuti. Pukul 3 jap lagi ade kelas tambahan pula. Mungkin pensyarah nak bagi tips untuk jawab peperiksaan dan kene la hadir ke kelas jap lagi kalau mahu tips :)

Mahu siap2 dulu. tata

p/s : Alhamdulillah kepala dah x serabut sangat..
Comments
4 Comments

4 ulasan:

Anyez Nasri ツ berkata...

insya-allah . and good luck , abng firdaus . hihi .

Freaky berkata...

thanx anyez :)

Auji Fassya berkata...

gudluck, der.Anda boleh.Malysia bolehhhhhh . hihihi

Freaky berkata...

haha thanx fassya

 
Related Posts with Thumbnails