Rabu, 27 April 2011

Aku Free Sekejap :)

Lama gile tak tengok blog aku ni. Dalam 2 atau 3 hari ni aku sibuk sikit dengan study sebab ade peperiksaan dan tadi aku baru saje habis paper yang ke 2 iaitu Signal and System. Alhamdulillah aku dapat jawab dengan baik masa peperiksaan tadi :) . Paper yang seterusnya pula pada 2 Mei.

Walaupon masih lambat dan ade masa beberapa hari sebelum tibanya 2 mei, aku akan isi masa itu dengan sebaik mungkin supaya aku dapat cover topik yang aku kurang mahir. Haih bosan la cakap pasal strategi study ni. Hari tu da cakap pasal study, kali ni cakap pasal study lagi...

Sebenarnya malam ni aku takde ape sangat nak tulis kat sini. Saje masuk dan mahu Follow kawan2 yang dah follow aku sejak mereka datang daripada blog Ben Ashaari hari tu. Kalau x silap aku ada dalam 13 orang yang sudi follow apabila singgah ke sini dan sekarang masa untuk aku balas kunjungan mereka pula.

Tak sangka pula dalam masa 1 hari tu dapat 13 follower dan ramai yang singgah ke blog aku. Semestinya aku mengucapkan terima kasih banyak2 kat bro Ben Ashaari kerana membantu meningkatkan trafik blog aku. Lain kali kalau ade segmen mesti kene join lagi ni, baru leh up sket traffic.. huhuhu.

Ok la sekarang aku nak blogwalking dulu. Sejak beberapa hari x melompat di blog orang, rasa tak best pula tangan ni dan kotak shoutmix aku pon macam sangat ramai... Haihh penat jugak la malam ni melompat di blog orang.

p/s : Tibe2 rasa lapar lagi walaupon baru saje pulang daripada dinner... :P
Comments
3 Comments

3 ulasan:

Syuxer berkata...

study last minute la bro..hhahah..baru otak exercise cam malek Nor cikit..heheh

Far8 budak baik berkata...

gudluck examm..
makan je buku tuu..
hahaha..nnti dtg blog ehhh

Freaky berkata...

syuxer : haha bahaya study last minit ni

far8 : haha makan buku pulak

 
Related Posts with Thumbnails