Ahad, 10 April 2011

10 April 2011

Hari ni semua rancangan spoil. Kononnya nak bangun awal, basuh baju, makan2, buat itu dan buat ini semua x menjadi. Bangun je pon dah lewat sangat, sape suruh tdo pukul 7 tadi dan akibatnya memang bangun lewat la. Tapi ade jugak beberapa perkara yang sempat dibuat tadi macam tukar cadar baru, kumpul pakaian untuk dibasuh dan tambah air kat pendingin udara.

Pendingin udara yang Freaky gune ni macam ada masalah sket. Kualiti air di Perlis yang agak kotor menyebabkan debu2 dalam air tu bertakung di dalam tangki pendingin udara. Akibatnya saliran air tu tersumbat dan udara yang sepatotnye dingin sudah tak berapa nak dingin. Tapi mujurlah cuaca di Perlis hari ini x panas sangat dan tadi sudah baiki dan buang ape yang tersumbat.

Jap lagi nak keluar dengan my Love Ernie Musliana. Oh ya hari ni langsung x makan ape lagi jadi keluar jap lagi mesti la pergi makan2. tata :)
Comments
5 Comments

5 ulasan:

ezzyra berkata...

ni cite thun lepas pnya ke?hehe

Freaky berkata...

eh salah tarikh. hahaha

Republic Aku berkata...

tarikh ok jer ,apa yg tahun lepas?

rafiq berkata...

dah repair la tu.

syoknya ada girlfren ye.

Freaky berkata...

republic : salah tahun tadi... hahaha

rafiq : hehe syok uh :)

 
Related Posts with Thumbnails