Rabu, 9 Mac 2011

Seminar Pemikiran Tun dr Mahathir

Salam. Semalam pada tarikh 8 March ade aktiviti seminar pemikiran Tun Dr Mahathir yang melibatkan pelajar daripada UniMAP, UUM dan turut hadir juga kakitangan kerajaan. Pelbagai respon diterima selepas seminar ni diadakan antaranya " buang masa pelajar " , " Pendedahan yang menarik " dan macam2 lagi.

Freaky malas la nak citer sal ape yang di cakapkan kat dalam seminar tu, ape kate kalau kite tengok je gambar suasana dalam dewan sewaktu seminar sedang dijalankan

Masa awal2 masih segar dan bole sembang lagi bile orang bg ucapan.

Lepas beberapa ketika semua da x bermaya dan yang tido pon ade.

Geng chinese pulak bole main cafe world masa ade ucapan dalam dewan.
Terbaekk ahhh :D

Suasana dalam dewan yang sangat dan cukup membosankan.

Waktu makan memang waktu yang best kerana dapat keluar daripada dewan dan berhenti daripada mendengar ucapan dan ceramah.

p/s : Engineer memang x suke dengar taklimat / ceramah pasal pemimpin atau kepimpinan dan buktinya ramai yang x peduli kat penceramah masa majlis sedang dijalankan. hahahaha
Comments
9 Comments

9 ulasan:

Anyez Nasri ツ berkata...

semua engineer begitu yea ? haha . kagum . berani tidur . haha .

JR Shoppe berkata...

Hahahaha...bukan saja engineer, profesional lain yg otaknya waras pun berpikir macam tu juga: tak suka mendengar cerita2 basi mengenai pemimpin, apa lagi jika kita tau tak semua yg dicerita tu benar sebenar2nya

Hishyamuddin berkata...

boring boh dgr ore ngepek nih..hahaha

Izzah | zulkifli berkata...

ouh..
engineer mmg x ske dgr taklimat ekh??..baru thu..

btw,suda follow sini..feel free to visit mine..

n i do wrote something bout u..hope u dont mind..

Nuff4u berkata...

biasalah...duduk dlm dewan dengar lactur mcm tu la

AM berkata...

fuhh... femos la mmbr freaky nnti.. haha

Sca Ndx berkata...

yeah, ni aku sokong. hehe

Freaky berkata...

anyez : hampir sume macam tu.

jr : betol tu jr. sape la nak dengar cerita macam tu

syam : memang boring poon wess

izzah : thanx :)

nuff : tak suke dgr cetu

am : x de pemes sangat pon. haha

sca : haa thanx

zalizalu berkata...

ish2... teruk2... nasib baik aku bukan engineer. hahahahaha

 
Related Posts with Thumbnails