Isnin, 14 Mac 2011

Perubahan Lelaki dan Zaman

Lelaki dahulu....

Lelaki Amerika

Lelaki Jepun. Samurai :D

Lelaki China yang penuh berani

Lelaki melayu bersenjatakan senapang.


Lelaki sekarang pulak ..................


Lelaki Amerika Masih tough dan memang lelaki sejati.

Lelaki jepun.. Ape kes muke ko lagi licin daripada kulit perempuan. ?? mane lakinyee ?

Lelaki china... huh ?? is this a guy or gurl ??? really freaking me out

Lelaki melayu. masih mengekalkan kelakian. :)

p/s : hehehe betol ke salah ?

Comments
6 Comments

6 ulasan:

kiz berkata...

btol..lelaki melayu still terserlah karismanya..hehe

MiZi berkata...

hahaha saya bangga saya lelaki!! heheh

http://www.contengcorner.com/2011/03/menaip-dengan-berfikir.html

Tok Esah berkata...

haha, lelaki melayu terakhir!!

blogger ganu op,
nak suh baca entry ni!! penting!! ahhaks

KHAS: Buat Blogger Terengganu | Group Blogger Terengganu Untuk Anda!!!

aNNa maRdHiaH berkata...

lelaki china tu jambu je muka . haha ..
saya suke lelaki melayu.ofcoz la kan . haha ..

anyway,follow sini ..ziarah blog saya pulak kalau senang2 tu ..

Freaky berkata...

kiz : haa setuju

mizi : haha bagus mizi

tok : ha ah blogger ganung.

anna : tau x pe. x suke muke jambu

Zul Fattah berkata...

aku masih lelaki melayu tu.. haha

 
Related Posts with Thumbnails